Kompanija PepsiCo pokrenula inicijativu “Plus za planetu – promena počinje od tebe”

Povodom Svetskog dana ponovne upotrebe plastične ambalaže, koji se obeležava svakog 16. juna, kompanija PepsiCo, u saradnji sa Nacionalnom geografijom kao medijskim partnerom i JP Ada Ciganlija, pokrenula je akciju prikupljanja plastičnih flaša i time obeležila početak inicijative “Plus za planetu – promena počinje od tebe”. Kako bi skrenula pažnju na adekvatno odlaganje plastike, ali i značaj cirkularne ekonomije, kompanija PepsiCo poziva građane u Beogradu da donesu svoje iskorišćene plastične flaše na nekoliko „zelenih“ punktova.

Počevši od 16. juna, pa sve do 16. jula, flaše će se prikupljati u posebno obeleženim kontejnerima, koji će biti postavljeni na Adi Ciganliji, u tržnim centrima (Ušće Shopping Center, Delta City, BEO Shopping Center, Navigator i Ada Mall), kao i ispred hipermarketa Mega Maxi Ada.

„Ova inicijativa nastala je kako bismo ilustrovali sve ono što kao PepsiCo, na globalnom nivou, želimo da postignemo u okviru PepsiCo Positive strategije održivog razvoja. Kroz kontinuirano usmeravanje zajednice ka odgovornom ponašanju prema okruženju, želimo da ovaj poduhvat bude podsetnik  da samo udruženi možemo da napravimo promenu – što pokazuju i svi partneri okupljeni oko ove kampanje. Nisu u pitanju samo ciljevi koje želimo da postignemo, već to da odgovornost treba da bude način na koji živimo. Posebno smo ponosni na to što je ideja za ovu kampanju došla od zaposlenih koji svakodnevno grade kulturu održivosti iznutra“, izjavila je Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika za Zapadni Balkan u kompaniji PepsiCo.

Foto: Promo

Još jedan od ciljeva ove akcije uključuje i izgradnju najveće strukture od plastičnih flaša preko veštačkog jezera na Adi Ciganliji i pokušaj obaranja Ginisovog svetskog rekorda. Nakon toga, prikupljena plastična ambalaža u akciji, kao i flaše korišćene u izgradnji konstrukcije, biće odložene na adekvatan način, kako bismo im dali i novi život. Prepoznavši važnost ove teme, kampanju su podržali Ada Ciganlija, Nacionalna geografija, Sekopak, MPC Properties, Ada Mall, kompanija Delhaize Srbija, Gorska služba spašavanja Srbije i Belgrade Office Park.

Zajednički pozivamo sve Beograđane da daju svoj doprinos ovoj akciji, ali i stanovnike svih ostalih gradova u Srbiji da odgovorno koriste i adekvatno odlažu plastičnu ambalažu i svojim primerom podstaknu pozitivne promene u društvu. 

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja i teritorija sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. PepsiCo je ostvario više od 79 milijardi dolara neto prihoda u 2021. godini, zahvaljujući portfoliju hrane i pića, koji uključuje brendove Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i mnoge kultne brendove koji pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

Kompanija PepsiCo vodi se poslovnom vizijom Pobeđujemo uz PepsiCo Positive (pep+) i želi da postane globalni lider u segmentu grickalica i pića. Pep+ je strateška transformacija koja održivost i ljudski kapital stavlja u središte načina na koji se ostvaruje vrednost i rast tako što deluje unutar planetarnih granica i inspiriše pozitivne promene za planetu i ljude. Za više informacija posetite www.pepsico.com 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.