Na HUAWEI CONNECT 2020. događaju, vodeći svetski provajder tržišne inteligencije, savetodavnih usluga i događaja vezanih za informacione tehnologije i telekomunikacije – International Data Corporation (IDC) i kompanija Huawei, objavili su Belu knjigu (White Paper) pod nazivom “Bankarska industrija napreduje u okolnostima “novog normalnog””. Ovom prilikom IDC i kompanija Huawei istraživali su uticaj COVID – 19 na bankarsku industriju, kao i korake koje bi banke trebale da preduzmu kako bi osigurale uspeh u budućnosti. Deo ovog izveštaja je i “Index bankarske otpornosti” koji kvantifikuje trenutni status bankarskog sektora po regionima, na osnovu šest ključnih tačaka. Ovaj izveštaj banke mogu koristiti kako bi izvršile procenu sopstvene otpornosti i odredile tačke na koje mogu usmeriti svoje buduće aktivnosti radi postizanja uspeha.

Tokom HUAWEI CONNECT 2020, kompanija Huawei i njeni partneri prikazali su širok spektar FSI rešenja, uključujući i finansijski cloud, pametne ekspoziture, digitalni CORE i inteligentene platforme za podatke. Ova rešenja omogućavaju bankama da smanje troškove, povećaju agilnost u FSI okruženju koje se konstantno i ubrzano menja, privuku i zadrže klijenta i pozicioniraju se u odnosu na konkurenciju. Skorašnji događaji u vezi sa pandemijom virusa COVID-19 promenili su fokus, pa su se finanskijske usluge preorjentisale na mobilne uređaje, a kompanija Huawei, na osnovu ranijeg iskustva sa tržišta Kine, bila je lider u podršci bankama u njihovom prelasku na mobilne interakcije. Saznanja koja delimo omogućaavaju finansijskim klijentima širom sveta, da u ovim teškim vremenima, adekvatno odgovore na zahteve i potrebe klijenata.

Upravo ova iskustva motivisala su Huawei, da zajedno sa IDC, radi na ovom izveštaju. Neki od najznačajnijih zaključaka tiču se uticaja pandemije na bilans stanja banaka, eksponencionalni rast digitalnih plaćanja putem mobilnih uređaja i značajnu promenu uloge filijala. Gledajući u budućnost, IDC ističe da napori banaka treba da budu usmereni na:

  • potpuni prelazak na digitalne kanale,
  • promenu načina komunikacije prilikom isporuke usluga klijentima,
  • unapređenje infrastrukture, nadogradnju na hibridni cloud i mikroservise,
  • redefinisanje podataka i analitike kroz izgradnju robusnih baza podataka i mogućnosti koja pruža veštačka inteligencija,
  • promenu načina poslovanje, odnosno prelazak sa papira i kompjutera na mobilne uređaje,
  • transformaciju platformi, odnosno uključivanje novih tehnologija poput 5G, AI i IoT…

Ukoliko se posmatraju zajedno “Index otpornosti banaka” i područja fokusa, daju jasne smernice bankama prilikom suočavanja sa izazovima “novog normalnog”.

Kompanija Huawei nastaviće da sarađuje sa vodećim svetskim finansijskim institucijama, a uvidi koje ovaj izveštaj pruža biće dobra osnova za njihov dalji rad.

Beli papir (white paper) možete preuzeti na:

https://e.huawei.com/en/solutions/industries/smart-finance/banking-industry-rises-up-to-the-new-normal

HUAWEI CONNECT jedan je od najvažnijih godišnjih događaja kompanije Huawei. Ove godine održan je od 23. do 26. septembra. HUAWEI CONNECT platforma dizajnirana je tako da pomogne kupcima i partnerima kompanije Huawei da se upoznaju sa svim novitetima, promenama, razmene iskustva i zajedno sa kompanijom Huawei rade na stvaranju novih vrednosti. Tokom ovogodišnjeg događaja predstavljene su nove mogućnosti i trendovi u digitalizaciji industrije: napredne ICT tehnologije, proizvodi i rešenja, dati su novi pogledi na zajedničke inovacije, razmenjeni primeri najbolje prakse digitalne transformacije.

Krajnji cilj kompanije Huawei je izgradnja otvorenog i zdravog industrijskog ekosistema, koji će biti od koristi svim zaniteresovanim stranama i stvoriti novu vrednost za sve industrije. Za više informacija posetite:

https://www.huawei.com/en/events/huaweiconnect2020/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.