Reklama za proizvod nastao u saradnji Adidasa i nemačkog BSTN-a, za patike sa imenom Jugoplastika, kojima je još jednom odata počast genijalnoj košarkaškoj ekipi koja i tri decenije nakon najvećih uspeha predstavlja sinonim za mangupluk i improvizaciju, privukla je ogromnu pažnju.

Bilo je pozitivnih i negativnih komentara, bilo je žalopojki iz Splita, da nisu predstavljeni kako treba, već u skladu sa stereotipima – kao da i jedna druga reklama ne robuje stereotipima – ali je bilo i zahvalnica i molbi da odvoje jedan par više, i to najčešće od bivših igrača.

Ovoga puta komentari verovatno neće biti podeljeni, mada se sa Splitom nikad ne zna. Tek, Košarkaški klub Split je odlučio da na dresovima do kraja sezone nosi logo Jugoplastike.

Neko će reći da je to iznuđeno rešenje jer su izgubili generalnog sponzora, neko će se sa druge strane podsetiti „kako je to nekada bilo“ i dobiće ovim potezom potrebnu dozu nostalgije direktno u mozak i srce.

Kako bilo i kako je uvek sa Jugoplastikom bilo, neko će opsovati, neko se krišom nasmetaji, ali se o Jugoplastici ponovo priča.

I sada neki klinac, koji se seća velikih dana tog kluba, može ulicama Splita da trči i viče srećniji nego kada se „vratija Šime“.

Komentar(1)

  1. tanja.mmx@gmail.com
    12. decembra 2020. 22:45

    Divan tekst, bilo ga je zadovoljstvo pročitati.

Ostavite odgovor na tanja.mmx@gmail.com Odustani od odgovora

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.