Letnja praksa „Nestlé Summer’s Coolza apsolvente, studente master studija i one koji su nedavno završili studije održana je treću godinu zaredom. Tokom tronedeljnog programa onlajn plaćene prakse, polaznici su u saradnji sa liderima u prehrambenoj industriji, ekspertima i top menadžmentom kompanije Nestlé učili o praktičnoj strani biznis sveta.

Kroz globalnu inicijativu za mlade, Nestlé je posvećen misiji da studentima širom sveta, između ostalog, ponudi i različita iskustva kroz kurseve i radionice u digitalnom prostoru, a sve s ciljem da dodatno edukuje i podrži mlade ljude na njihovom karijernom putu.

„Ove godine priliku da proširi svoje znanje o svetu biznisa imalo je čak 42 studenta iz četiri zemlje regiona. Još jednom smo se uverili da mlađe generacije umeju da odgovore na izazove modernog poslovnog sveta – oni su lideri i inovatori budućnosti. Neophodno je ulagati u njihovu edukaciju, pripremiti ih za izazove biznis sveta i na najbolji način usmeriti njihovu kreativnost, produktivnost i motivaciju. Možemo da se pohvalimo da se naša kompanija već godinama zalaže za pravovremenu i kvalitetnu edukaciju, a dokaz za to je činjenica da skoro 46 odsto naših zaposlenih u Srbiji čine mlađi od 41 godine“, rekla je Anđela Arula iz sektora za ljudske resurse kompanije Nestlé Srbija.

Polaznici su uz podršku oko 40 stručnjaka i predavača iz kompanije Nestlé prošli kroz sistem edukacije kroz rad na studiji slučaja i predavanja na temu ključnih oblasti modernog poslovnog sveta, uključujući marketing, prodaju, finansije, odnose s javnošću, logistiku i planiranje distribucije. S ciljem da razmene iskustva, razviju socijalnu i emocionalnu inteligenciju, kritičko mišljenje, liderstvo i komunikacijske veštine, učesnici Nestlé kul leto programa sarađivali su u okviru internacionalnog okruženja i doživeli jedinstveno, multikulturalno poslovno iskustvo.

Ove godine kroz program su prošli studenti iz Srbije, Hrvatske, Rumunije i Bugarske, a do sada je Nestlé letnju praksu pohađalo ukupno 84 studenta. Ovaj program, zajedno sa ostalim projektima sprovedenim u okviru Nestlé Needs YOUth inicijative, ujedno teži ka postizanju smanjenja stope nezaposlenosti kod mladih, a koja je prema rezultatima istraživačkog centra Trading Economics tokom četvrtog kvartala 2021. godine u Srbiji iznosila čak 28,7 odsto.

Nestlé Alijansa za mlade 

Summer’s Cool program je jedan od projekata globalne Alijanse za mlade koju je Nestlé osnovao 2019. godine zajedno sa 20 multinacionalnih kompanija. Iako je početni cilj inicijative bio da se pomogne 6 miliona mladih da poboljšaju svoju zapošljivost i veštine, Alijansa je premašila sva očekivanja i podržala više od 10 miliona mladih do danas.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.