Do sada su potrošači u sklopu pilot projekta „Dobro se reciklažom vraća“, imali priliku da u Novom Sadu i Nišu za svaku vraćenu Lidl PET i ALU ambalažu doniraju po 5 dinara fondaciji „Budi human“, a od sada će imati mogućnost i da sebi obezbede vaučer koji im donosi umanjenje računa u iznosu od 5 dinara za svaku vraćenu ambalažu. Dodatno, postavljena su i još 2 nova aparata za reciklažu u prodavnicama u Beogradu.

U sklopu proširenja Lidlovog ekološko-humanitarnog projekta, osim mogućnosti da potrošač izabere da li za reciklažu povratne Lidl ambalaže želi da na aparatu preuzme vaučer za umanjenje računa, ili da donira fondaciji „Budi human“, danas su u još dve Lidlove prodavnice postavljeni aparati za reciklažu ambalaže. Pored potrošača u Novom Sadu i Nišu, sada će i Beograđani imati mogućnost da recikliraju na Vidikovcu u ulici Kneza Višeslava 61V i u Borči, na adresi Bratstva i jedinstva 2D.

Projekat „Dobro se reciklažom vraća“ još uvek nije primenjen na sve Lidl prodavnice u Srbiji, ali pilot faza u kojoj se projekat nalazi pokazala da je korišćenje iskustva i rešenja iz Nemačke i drugih zemalja Evropske unije u velikoj meri može doprineti bržem i efikasnijem uvođenju modela cirkularne ekonomije i na tržište Srbije. Naši sugrađani takođe imaju inicijativu za ekološkim akcijama, uzimaju učešće u njima, a Lidl kroz svoje društveno odgovorno poslovanje, kao pouzdan partner u kupovini, je tu da ih na ovom putu podrži. 

Kao kompanija koja brine o potrebama svojih potrošača i aktivno ih stimuliše da doprinesu očuvanju životne sredine, Lidl želi da i ovim projektom doprinese boljoj iskorišćenosti postojećih resursa, odnosno smanjenoj upotrebi novih sirovina. Posebno mi je drago da ovaj ekološki projekat ima i humanitaran karakter, tj. da potrošači prilikom reciklaže i dalje mogu birati da novac doniraju“, kaže Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija. 

KAKO SE KORISTE APARATI ZA RECIKLAŽU 

Korišćenje aparata, koje će potrošači uočiti na ulazu u neku od pet prodavnica u kojima su postavljeni  je veoma jednostavno – potrebno je da se u njih ubaci PET ambalaža zapremine od 0,2l do 3l ili limenke od alkoholnog i bezalkoholnog pića kupljene u Lidl prodavnicama, jednu po jednu. 

Kada je ubačena sva ambalaža, potrebno je kliknuti na dugme na ekranu i izabrati da li želite da preuzmete vaučer ili da donirate. Na aparatu će vam izaći papir kao potvrda i zbir koliko novca će vašom reciklažom biti dodeljeno kao donacija ili će vam biti izdat vaučer za umanjenje računa u Lidlu koji je neophodno da sačuvate i predate na kasi.  

Kako bi ambalaža bila prihvaćena, pored toga što mora da ima vidljivi bar kod, neophodno je da bude prazna i bez oštećenja. Ambalaže od kartona, stakla, mleka i nealuminijumske limenke neće biti prihvaćene. 

Projekat „Dobro se reciklažom vraća“ je nastao sa ciljem da se testira spremnost građana na ekološke izazove današnjice, a izrastao je iz Lidlove globalne strategije „REset Plastic“, koja nastoji da kroz različite inicijative uključi i edukuje potrošače.

Lidl prodavnice sa aparatima za reciklažu
Beograd
  1. Vidikovac, Kneza Višeslava 61V
  2. Borča, Bratstva i jedinstva 2D
Novi Sad
  1. Bulevar Vojvode Stepe 2
  2. Temerinska 98A
Niš
  1. Vizantijski bulevar 47

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom. 

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.