Šta znači „novo normalno“ u komunikaciji za jedan brend i šta zapravo menja u odnosu na „staro“?

Brend strategije pale su u zaborav ovog marta. Istog trenutka fokus je preusmeren na prilagođavanje novoj situaciji odnosno preusmeravanju budžeta i daljem planiranju troškova. Preselili smo se doslovce svi u online svet i samim tim digitalni kanali komunikacije postali su primarni. Sadašnji trenutak pokazao je da ne postoji prostor za propuste – transparentna komunikacija zajedno sa kvalitetom usluge preduslov su da zadržite poverenje šire populacije i ojačate poziciju na tržištu. U našem slučaju, položili smo ispit time što su svi naši korisnici mogli da računaju na brzu i stabilnu internet vezu zahvaljujući optičkoj infrastrukturi koja u ovom trenutku nema konkurenciju po pitanju kvaliteta. Pouzdana internet konekcija postala je sveti gral u domenu telekomunikacija i taj status će zasigurno zadržati i u budućnosti.

Digitalizacija se uveliko dešava. Da li je ljudi brzo prihvataju i razumeju benefite koje donosi i kako će se taj odnos prema digitalizaciji menjati dalje?

Golgota u kojoj smo se nenadano našli dovela je do povećane upotrebe digitalnih servisa – smatram da ćemo od toga imati velike benefite jer su se ljudi uveliko navikli na novi vid funkcionisanja (porast online kupovine, korišćenja e-bankinga i sl.). Čak i oni najskeptičniji, našli su se u situaciji da koriste inovativna tehnološka rešenja, a sve kako bi smanjili potencijalni rizik koji virus korona nosi. Time se svakako otvaraju novi horizonti za dalje implementiranje postojećih tehnoloških dostignuća – automobili koji upravljaju bez vozača, veštačka inteligencija koja se koristi u farmaciji, medicini i ostalim esencijalnim granama, bankarski sektor sa primatom bezgotovinskog plaćanja. U svemu tome postoji zajednički imenitelj u vidu brze razmene podataka koja se ostvaruje putem stabilne konekcije koju pruža optički internet. Rekla bih da smo sada svi spremni za novu eru u svetu interneta i nove načine na koje ćemo se povezivati i biti online.

Šta je pandemija koronavirusa pokazala kada je u pitanju važnost komunikacije i koje ste vi pouke i zaključke izveli?

Komunikacija koja se bazira na prenošenju pravovremenih i pouzdanih informacija u ovom trenutku je jedina koja ima značaj i vrednost. Zato smo mi kao operator koji pruža usluge bez kojih je komunikacija nezamisliva, imali još veću odgovornost da ljudima u izolaciji omogućimo da računaju na uslugu kakva im je potrebna. Brendovi su takođe shvatili veliki benefit od stalne prisutnosti u medijima – virus korona će u nekom trenutku nestati, a izostanak komunikacije može da promeni navike korisnika. Upravo zato je kontinuirana komunikacija ta koja će održati poziciju brenda.

Od priče da nas „internet udaljuje“ u ovoj situaciji smo došli do toga da nas povezuje i smanjuje socijalnu distancu. Kolika će tek važnost biti ovog prozora u svet?

Pojam sa kojim svi živimo na globalnom nivou ovih dana jeste neizvesnost. A ono što je jedino izvesno jeste da svet ne može da stane – nastavljamo da radimo i obavljamo svakodnevne obaveze, deca nastavljaju sa školovanjem i sl. Nit koja nas spaja i omogućava da održimo normalne tokove jeste pouzdana internet veza koja nam uliva sigurnost po pitanju naše budućnosti. Internet je postao naš most ka spoljnom svetu i u jednačini „novog normalnog“ predstavlja jedini poznati činilac, dok ćemo nepoznate, verujem, tek da otkrivamo.

Šta je glavna prednost Supernova optičkog interneta?

Brzina, stabilnost i pouzdanost predstavljaju tri ključne prednosti zahvaljujući kojima kada jednom postanete korisnik našeg optičkog interneta zaboravljate na „seckanje“, „kočenje“ ili „prekidanje“. U isto vreme više različitih uređaja može da koristi istu vezu, a da nijedan od njih ne gubi na kvalitetu signala. Kada se korisnici opredele za našu internet uslugu, veoma brzo se naviknu na vezu koja je „neraskidiva“ jer im se podrazumeva da su stalno na mreži bez ikakvog ometanja.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.