Partnerstvo proizilazi iz želje za dodatnim razvojem digitalne ekonomije kao i promovisanja digitalnog marketinga, dok SoMo Borac od ove godine postaje centralno mesto za razmenu znanja, najnovijih trendova koji menjaju tržište i primera dobre prakse iz kojih svi mogu da uče.

Httpool, predstavnik vodećih digitalnih medijskih platformi u Srbiji, Hrvatskoj i ostatku regiona, najavio je sponzorstvo SoMo Borca, jednog od najvećih i najrelevantnijih digitalnih marketinških događaja u regionu koji se ove godine po prvi put održava u Zagrebu.

Prirodno partnerstvo sa SoMo Borcem u Httpoolu vide kao priliku za jačanje regionalnog znanja, s ciljem maksimizovanja povrata investicije oglašivačima.

Nastavljamo da razvijamo svest o važnosti visokih standarda performance marketinga na putu ka ostvarivanju poslovnih ciljeva u svim sferama biznisa u regionu. Kroz SoMo Borca, ali i Special Mention by Httpool nagradu, fokus primarno stavljamo na odnos uloženog i dobijenog za oglašivače, a smotra najboljih praksi, kakvu nudi SoMo Borac, jedinstvena je prilika za edukaciju i razmenu iskustva u upotrebi naprednih performance rešenja, bilo da je reč o optimizaciji, praćenju, ili integraciji različitih alata. Na globalnom nivou, Httpool je aktivan deo digitalnog ekosistema, a kao zastupnik vodećih digitalnih medijskih platformi, oglašivače, bilo da su to agencije, brendovi, mediji ili digitalni biznisi, podržava kao partner u svim oglašivačkim aktivnostima u tom prostoru. Radujemo se što ćemo biti deo centralnog mesta za celokupnu digitalnu zajednicu regiona“ naglašava Sanja Lalević, Meta Lead za Srbiju i Education Lead za CEE u Httpoolu.

U skladu s poslovnom strategijom, koja uključuje kontinuiranu podršku i edukaciju partnera, Httpool kao deo Aleph grupe razvija i platformu na kojoj će 50 hiljada globalnih stručnjaka, što uključuje i naš region, imati priliku da se edukuje u oblasti performance marketinga na društvenim mrežama koje Httpool zastupa.

SoMo Borac se dodeljuje već desetu godinu zaredom, a u žiriju sedi veliki broj digitalnih stručnjaka iz vodećih oglašivačkih agencija, startupa i medija iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Severne Makedonije. Nagrada je sveukupno 14, a dodeljuju se u dve različite celine. Prva je SoMo Advertising, koja se sastoji od deset kategorija i okuplja zajednicu stručnjaka za digitalni marketing iz celog regiona. Uključuje startupe, agencije i druge kompanije. Druga, SoMo Media, fokusirana je na digitalno izdavaštvo, a žiri se sastoji od stručnjaka iz najvećih medijskih kuća u regionu.

“Partnerstvo s Httpoolom došlo je prirodno i dalo nam veliki vetar u leđa. Ove smo godine SoMo Borac podigli na višu razinu kako bi postao platforma za razmenu stručnog znanja, trendova koji oblikuju tržište i primera dobre prakse. Verujemo da je upravo razmena znanja ključ napretka digitala u regiji, a tu viziju deli i Httpool koji takođe razvija platformu za stručne performance edukacije iz kojih ćemo svi imati priliku dodatno proširiti svoja znanja”, dodaje Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka SoMo Borca.

Ovogodišnja dodela SoMo Borac nagrada održaće se u Zagrebu 11. novembra 2022.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.