Hibridni digitalni formati događaja su imali važnu ulogu u live marketingu i komunikaciji mnogo pre pandemije COVID-19. Dok se live događaji uglavnom baziraju na ličnom kontaktu, emociji i iskustvu, fokus digitalnih formata je uvek uslovljen brzinom realizacije, velikom dostupnošću i efikasnošću.

Hibridni događaj kombinuje najbolje iz oba koncepta i kao takav je doživeo ekspanziju tokom i posle COVID-a sa tendencijom da se razvoj ovakvih formata događaja nastavi. Hibridni događaj kao koncept prvi put sam realizovala 2011. godine sa kompanijom Wrigley i 2013. sa kompanijom Deutsche Telekom i od tada aktivno radim na razvijanju potencijala i kadrova unutar kompanije, a odskoro i na sinergiji svog iskustva i znanja u plasman novog formata agencija za realizaciju ovakve vrste događaja.

Nekada je trebalo angažovati nekoliko kompanija za digitalnu produkciju i live iskustvo na destinaciji, a danas realizaciju preuzima Destinacijska hibrid kompanija.

Rad sa agencijama u hibridnom stilu sasvim je drugačiji od onoga na šta ste navikli. Hibridni kreativni proces rada fokusira se na blisku komunikaciju, tretira svaki izazov pojedinačno, daje povratnu informaciju u svakom koraku i predstavlja one-stop-shop za sve potrebe klijenta. Hibridna agencija je sposobna da sagleda širu sliku i kao takvu je i realizuje, preuzimajući odgovornost u svim procesima razvoja događaja. Na osnovu ovakvog holističkog pristupa, spajajući tehničko, logističko, lokalno i kreativno znanje u jedinstveno iskustvo klijenta postižemo veliki uspeh i privlačimo sam vrh korporativnih klijenata iz Evrope u Srbiju.

Vekol DHC je pionir u razvoju nove generacije kompanija vezanih za segment poslovnog turizma u Srbiji i regionu, kao i lider u oblasti edukacije i mentoringa za ovakav vid poslovanja, upravo za one kompanije iz branše koje žele da iskoriste svoj pun potencijal.

Tokom svih ovih godina rada, verujem da je ideja kao najvrednija valuta u biti svega i uz kreativnost i fleksibilnost platforma za stvaranje jedinstvenog doživljaja na destinaciji.

Hibridizacija srpskog poslovnog turizma je neminovnost. Da li smo spremni?

Tanja Bogdanov je CEO Vekol DHC i koncept dizajner za događaje Stada, FC Bayern, BC Real Madrid, Crédit Agricole, kao i dobitnik nagrada The Best Event Award by „Conventa Crossover“ In the Main Category B2B za STADA Global Leadership Meeting 2019 i „The Most Influential Meeting Agency of 2020“ by KONGRES MAGAZINE

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.