Najnovije studije pokazuju da čak 60 odsto urbane svetske populacije smatra da svojim izborima i delovanjem može da učini pozitivan uticaj na društvo i okruženje. Istovremeno, tek svaki deseti brend na svetskom nivou nudi takve izbore. Hemofarm spada u taj uzak krug svesnih, savesnih i odgovornih kompanija. Svojim održivim proizvodima i poslovanjem Hemofarm već neko vreme nastoji da inspiriše svoje korisnike, ali i druge kompanije da i sami krenu putem održivog razvoja.

Kao pionir među kompanijama u Srbiji u predstavljanju Izveštaja o održivom razvoju, Hemofarm pokazuje odgovornost u svemu što radi. To ga čini dostojnim liderske pozicije, ne samo u farmaceutskoj industriji već i u održivom razvoju u Srbiji, a to potvrđuje i jubilarni deseti Izveštaj o održivom razvoju. Pod geslom „Čuvar održive sadašnjosti i izvesnije budućnosti“ Hemofarm je skoro predstavio svoje rezultate iz 2021. godine, ali i najvažnije poruke iz prethodnih 10 godina održivog poslovanja.

„Održivost se ne odnosi samo na poslovanje i na dobre poslovne rezultate, već na to da probamo na neki način da smanjimo potrošnju svih resursa koje koristimo. Iza nas je decenija izveštavanja o održivom razvoju tokom koje smo uložili mnogo truda i zalaganja da doprinesemo da svet bude bolje mesto za život. Radili smo na tome da edukujemo i motivišemo zaposlene u Hemofarmu, njihove porodice, poslovne partnere, potrošače i zajednicu da razumeju i primenjuju principe održivog razvoja u svakodnevnom životu. Hemofarm je danas prepoznat kao jedan od lidera održivog razvoja u Srbiji i regionu, ali i kao najjača karika u održivom razvoju STADA Grupe“, rekao je prilikom predstavljanja 10. jubilarnog Izveštaja dr Ronald Zeliger, generalni direktor Hemofarma.

Anke Konrad, ambasadorka Savezne Republike Nemačke u Srbiji, istakla je da uspeh i rezultati Hemofarma istovremeno pokazuju usredsređenost nemačkih investitora na tržište Srbije i njen razvoj.

„Održivost je aspekt koji je čvrsto integrisan u našoj bilateralnoj saradnji sa Srbijom. Devedeset odsto tekućih projekata razvojne saradnje vezano je za klimu. Nemačke kompanije, među njima i Hemofarm, u velikoj meri doprinose održivosti u Srbiji. Kako bismo otvorili put za nove, kreativne ideje u cilju održive, klimatski neutralne ekonomije, potrebno je adekvatno okruženje za sve kompanije“, rekla je tom prilikom Anke Konrad.

Sanda Savić, senior direktorka korporativnih poslova i komunikacija, ocenjuje da je Hemofarm dokazao da su principi održivog razvoja utkani u kompanijski DNK.

„Pokazali smo na koje sve načine brinemo o ljudima, njihovom zdravlju, kao i društvu uopšte, ali su nam u fokusu i naši zaposleni. Ponosni smo na činjenicu da skoro 50 odsto naših zaposlenih čine milenijalci i mlađe generacije, dok žene čine većinu zaposlenih, od čega se preko 60 odsto nalazi na rukovodećim pozicijama. Verujem da ćemo i u narednih 10 godina još snažnije postavljati standarde na koje ćemo svi biti izuzetno ponosni“, kaže Sanda Savić i dodaje da Hemofarm ove godine započinje i novi ciklus na svom putu održivog razvoja.

Kada je reč o poslovanju u postpandemijskoj godini, Hemofarm je nastavio da se kreće uzlaznom putanjom održivosti. Od 6,6 milijardi tableta i drugih formi koje je Hemofarm proizveo, čak 89 odsto upakovano je u ambalažu od recikliranog kartona. Portfolio Hemofarma je dodatno porastao za 38 proizvoda, a i dalje je domaći i regionalni tržišni lider u održivom razvoju i najodlučniji borac za zdravlje ljudi.

Brojke koje inspirišu

2.367.000.000 pakovanja je proizveo Hemofarm u proteklih 10 godina, a sa tom količinom proizvoda može da se napravi krug oko naše planete (ili da se 2 puta povežu Južni i Severni pol).

178.995 stabala je sačuvao Hemofarm tokom 10 godina upotrebom recikliranog kartona za pakovanje proizvoda. Ta površina je jednaka teritoriji opštine Vračar (ili 242 fudbalska terena).

54,5% zaposlenih u Hemofarmu čine žene, dok je 63,4% žena na rukovodećim pozicijama.

10.000 sati svog rada volonteri Hemofarma uložili su kroz različite dobrovoljne akcije usmerene ka izgradnji boljeg društva za sve.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.