Na vrhuncu uspeha najpopularnijih aplikacija za društveno umrežavanje, Instagrama, Facebooka, Snapchata i YouTube-a, većina se dugo pitala, kada će stići ona sledeća THE aplikacija koja će osvojiti svet. Sada je poznato da generacija Z, ali i druge, koriste i zaklinju se u TikTok, koja se može postaviti rame uz rame sa svim ostalim aplikacijama na vrhu liste.

Dok uticajni milenijalci već počinju da zauzimaju odgovorna mesta u političkom i društvenom životu, svoj prostor u svetu našla je i nova generacija, nazvana Z. Radi se o mladim ljudima, rođenim između 1995. i 2010., koji su rođeni u tehnologiji, jer su se praktično rodili u pametnim telefonima, tabletima i plazmama. U učenju su vrlo samostalni, njihovi učitelji su jutjuberi, imaju veoma lošu koncentraciju, u proseku osam sekundi, a izgledu daju prednost u odnosu na reč. Udubljuju se u multitasking i obećavajući su preduzetnici koji su već sada samostalni i zahtevni potrošači.

I upravo generacija Z je „kriva“ za uspeh trenutno najbrže rastuće aplikacije TikTok, koja je osvojila svet i polako osvaja i Sloveniju. Radi se o novoj besplatnoj aplikaciji, koja se zasniva na deljenju video sadržaja koji su danas konstanta i predstavljaju potpuno uobičajen način komunikacije među tinejdžerima. Razlog za popularnost i raširenost te aplikacije nalazi se u njenoj funkcionalnosti. Oni, koji su razvijali aplikaciju, napravili su nekoliko koraka da bi se udaljili od konkurencije, jer su uz uobičajene filtere, stikere i efekte, kojima korisnici mogu da opremaju svoje video zapise. TikTok aplikacijom možete video da snimite sami, u duetu ili da objedinite više video snimaka u jedan. Sadržaj koji pratite možete naravno da lajkujete, komentarišete i delite ili možete da snimite svoj odgovor na isti i da to prikažete uz video, slično kao i na drugim srodnim mrežama.

O TikToku i generaciji Z na ovogodišnjoj 21. konferenciji medijskih trendova – SEMPL-u, koja će se održati 28. i 29. novembra u Portorožu, govoriće i Mejra Đenoveze (Maira Genovese), upravljač mišljenja, izvršna direktorica i preduzetnica sa više od 16 godina iskustva u oblasti prodaje globalnih robnih marki i rada sa globalnim influenserima.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.