Total, jedna od najvećih francuskih kompanija i jedna od najuspešnijih naftnih kompanija na svetu, sa preko 100.000 zaposlenih, prisutna u više od 130 zemalja, obeležava 10 godina od osnivanja predstavništva u Srbiji. Tim povodom, razgovarali smo sa regionalnom direktorkom Prisilijom Dubokaž.

Kompanija Total je poslovnicu u Srbiji otvorila 2010. godine. Kakvi su vaši utisci i da li je ulaganje u naše tržište opravdalo očekivanja?

Na tržištu Srbije smo se pojavili kao jedina svetska naftna kompanija sa lokalnim predstavništvom. Drago nam je što smo doneli ovakvu odluku, opravdanu tržišnim potencijalom, priznanjem dobijenim od naših kupaca i partnera za kvalitet proizvoda i usluga, kao i rezultatima koje merimo kroz konstantan rast. Tokom ovih deset godina naučili smo mnogo o lokalnom tržištu i predstavili visokokvalitetne proizvode koji zadovoljavaju potrebe kupaca. Kontakt sa njima pomogao nam je da bolje razumemo njihove potrebe i kreiramo odgovarajuća rešenja. Ostvarili smo velika dostignuća u Srbiji i regionu, poslujući u skladu sa osnovnim vrednostima kompanije, a to su bezbednost, poštovanje drugih, proaktivnost, solidarnost i ostvarivanje rezultata.

Spomenuli ste trend rasta tokom prethodnih godina. Možete li nam otkriti šta je obeležilo ovu poslovnu godinu?

U 2020. godini smo uspešno pokrenuli „The New Lub Project“, najvažniju globalnu inicijativu u segmentu maziva. Sva naša komercijalna pakovanja su sada kompletno redizajnirana. Same boce su praktičnije, ergonomičnije, a velika pažnja posvećena je detaljima koji pomažu korisnicima da prepoznaju premium kvalitet proizvoda.

Naša mreža servisa pod nazivom „TOTAL QUARTZ Auto Service“ nastavlja da raste. Od začetka ovog servisnog koncepta 2017. godine ostvarili smo brojna partnerstva sa servisima širom Srbije i regiona, koja podrazumevaju ne samo nov vizuelni identitet, jedinstven za Total mrežu širom sveta, već i brojne pogodnosti koje nudimo partnerima, podržavajući kvalitet i nivo usluga koji pružaju svojim korisnicima.

U segmentu industrije, u kome smo takođe prisutni na ovim prostorima, izdvojila bih naš proizvod za obradu metala pod nazivom „FOLIA“, prvu revolucionarnu vodo-rastvorljivu tečnost na bio osnovi nabzi polimera, koja ne sadrži mineralno ulje niti emulgatore.

Istakli ste promenu pakovanja kao najvažniju inicijativu u segmentu maziva. Možete li nam reći više o samom projektu?

U odnosu na kupce nekada, današnji kupci traže drugačije informacije o proizvodima i načinu njihove upotrebe. Taj trend postoji u praktično svim industrijama. Naš cilj je da prepoznamo promene koje nastaju na tržištu i težnje kupaca koje su u potpunosti u skladu sa sve većom dostupnošću informacija i pojavom velikog broja brendova i kategorija, drugačijeg načina života i donošenja odluka. Jedan od izazova u ovom projektu bio je da zadržimo autentičnost, kako bi kupci u svakom trenutku mogli da prepoznaju TOTAL i ELF proizvode, a sudeći po komentarima koje su naša predstavništva dobijala sa različitih strana sveta, uspeli smo u tome. U Srbiji su prve pozitivne reakcije stigle od naših ovlašćenih distributera, koji su i naši pouzdani partneri tokom svih ovih godina.

Pored pomenutog vizuelnog aspekta, posebna pažnja posvećena je detaljima koji potvrđuju da je proizvod u originalnoj ambalaži.

Kada govorimo o TOTAL QUARTZ Auto Service mreži, da li ste zadovoljni brzinom i obimom njenog širenja u prethodne tri godine?

TOTAL QUARTZ Auto Service mreža partnerskih servisa, našim korisnicima i široj javnosti poznatija pod skraćenicom TQAS, u ovoj godini je dostigla planirani rast koji smo želeli da ostvarimo u prve tri godine od otvaranja prvog servisa. To svakako ne znači da stajemo sa širenjem mreže, naprotiv, svi naši projekti, pa tako i TQAS, dali su nam mogućnost da težimo proširenju prisustva u regionu.

A sada, pitanje koje ste verovatno već čuli, jer se često postavlja u virtuelnom svetu, za različite kategorije proizvoda. Da li zahvaljujući direktnom prisustvu kompanije možemo biti sigurni da su proizvodi koje dobijamo istog kvaliteta kao i u najrazvijenijim zemljama?

Naši kupci u Srbiji mogu biti sigurni da dobijaju isti kvalitet proizvoda, u skladu sa standardima kompanije, koji su isti i važe svuda u svetu. Ponuda na određenom tržištu pre svega zavisi od različitih potreba i karakteristika podneblja o kojima je reč. Za ovih 10 godina ponudili smo visokokvalitetan asortiman proizvoda koji je u potpunosti prilagođen lokalnom tržištu. Još jedna od prednosti postojanja lokalnog predstavništva je to što kupci mogu dobiti stručne savete od naših zaposlenih, u vezi sa svim pitanjima i nedoumicama koje eventualno imaju.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.