![](https://www.nedeljnik.rs/wp-content/uploads/2021/11/Bora-todorovic-imresizer.jpg)
Tokom četiri dana uživanja i provoda za pamćenje na Petrovaradinskoj tvrđavi, više od 4.000 posetilaca ovogodišnjeg EXIT festivala iskoristilo je mogućnost da se bezbedno i besplatno doveze na festival ili vrati kući, zahvaljujući akciji kompanije HEINEKEN Srbija „Društvo, ko vozi kući?“. Ovu akciju HEINEKEN Srbija, u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja i Exit Fondacijom, sprovodi u cilju promovisanja odgovorne konzumacije, kao i odgovornog i bezbednog ponašanja u saobraćaju.
![](https://www.nedeljnik.rs/wp-content/uploads/2019/07/Posetioci-Exita-učestvuju-u-zanimljivim-igrama-kompanije-HEINEKEN-Srbija-1024x681.jpg)
Svi egzitaši koji su posetili Safe zonu na Tvrđavi i uspešno učestvovali u edukativnom kvizu o odgovornoj konzumaciji, dobijali su vaučer za vožnju Delta taksijem na teritoriji Novog Sada. Posetiocima Safe zone poklanjane su raznobojne narukvice sa porukom da uživaju odgovorno. A osim toga, mogli su da se zabave slažući puzzle i da predahnu u udobnim lejzi begovima.
![](https://www.nedeljnik.rs/wp-content/uploads/2019/07/Posetioci-Exita-učestvovali-su-u-edukativnom-kvizu-o-odgovornoj-konzumaciji-kako-bi-osvojili-taksi-vaučer-955x1024.jpg)
Kampanja „Društvo, ko vozi kući?“ sprovodi se već 7 godina kroz najveće letnje festivale u Srbiji. Korišćenjem organizovanog prevoza, kao sigurne alternative za bezbedan povratak kući, od 2013. godine više od 210.000 ljudi bezbedno je prevezeno kući nakon festivalskog provoda. Ova društveno odgovorna akcija nastavlja se i ove godine tokom predstojećih Lovefest-a i Belgrade Beer Festa.
![](https://www.nedeljnik.rs/wp-content/uploads/2019/07/Odgovorno-uživanje-u-dobrom-pivu-i-muzici-tokom-Exit-festivala-1024x582.jpg)