Kompanija Najk je u novoj kampanji brenda „Just do it“ (učini to) promenio standardni sloglan koji je prepoznat u celom svetu i prekrstio u „Don’t do it“ (ne čini to) povodom problema rasizma u SAD, prenosi CNN.

„Ne činite to“, naglašava se u njihovoj video poruci.

„Nemojte se pretvarati da u SAD nema problema. Nemojte ignorisati rasizam. Ne prihvatajte nevino izgubljene živote. Nemojte tražiti izgovore i misliti da vas se ne tiče. Nemojte samo sedeti i ćutati. Nemojte misliti da ne možete ništa promeniti, jer smo svi deo promene“, navodi se u poruci.

https://www.instagram.com/p/CAygJoHABcX/?utm_source=ig_web_copy_link

Ovo nije prvi put da Najk, kao sportska kompanija, koristi slogan za događaje koji nemaju nikakve veze sa sportom.

„Najk ima dugu istoriju suprotstavljanja svakom obliku bahatosti, mržnje i nejednakosti. Nadamo se da ćemo objavljivanjem ovog video snimka doprineti budućim akcijama u borbi protiv ovog velikog problema u našem društvu i podstaći ljude da pruže pomoć i podršku u takvim akcijama“, rekli su iz kompanije za CNN.

Poruka kompanije usledila je četiri dana nakon policijskog ubistva Afroamerikanca Džordža Flojda u Mineapolisu, koje je zabeleženo i na video klipu. Na snimku se vidi koleno policajca na Flojdovom vratu i Flojd koji se žali da ostaje bez daha, a nakon nekoliko minuta on prestaje da daje znake života i ubrzo je proglašen mrtvim. Četiri policajca koji su učestvovali u njegovom hapšenju su otpuštena, jedan i uhapšen, ali to nije sprečilo masovne proteste u Mineapolisu i širom SAD.

https://www.nstore.rs/product/velika-majska-akcija-pretplata-na-nedeljnik-samo-6-999-dinara-poklon-dve-flase-plavog-vina/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.