20 uspešnih godina postojanja i rada u marketing industriji, agencija DNA Communications proslavila je u znatno drugačijem konceptu. Inspirisani ljudima sa kojima su radili tokom svih ovih godina, kreirali su video serijal kojim su se osvrnuli na sve one uspešne i manje uspešne trenutke koji su iste obeležili. Kroz razgovore sa bivšim i sadašnjim zaposlenima, saradnicima i klijentima, serijal obrađuje ključne trenutke i etape razvojnog puta agencije DNA Communications tokom njenih prvih 20 godina postojanja.

„Prethodnih 20 godina bile su dobre za nas. Ostvarili smo mnoge uspehe, rasli smo, učili, osvajali nove terene, unapređivali se, radovali se novoj deci, promenili ime, gurali i dogurali do 2021. godine. Svet se promenio, a i mi sa njim. Zakoračili smo u nov period, nove decenije pred nama, nema nam druge sem da nastavimo uspešno. Upravo o uspesima i izazovima u prethodnih 20 godina, kao i uspesima pred nama, pričali smo prethodnih meseci sa ljudima koji su sebe ugradili u DNA Communications, našim klijentima i mnogima koji nam znače. Zato, zavalite se i uživajte u serijalu različitih filmskih žanrova – biće poučno, ponekad tužno ili urnebesno, ali svakako zanimljivo!“, rekao je ovim povodom Dejan Ranđić, direktor DNA Communications.

Prva epizoda objavljena je u petak, 3. decembra 2021. godine, a svakog petka, očekuje vas nova epizoda i novi filmski žanr! Pogledajte kako je, posle burne bitke za prava, slobodu i nove prilike, kreativni tim pokreta Otpor postavio sebi novi cilj – usmeriti svoj talenat, pokretačku snagu i motivaciju u borbu protiv dosadnog advertajzinga! Tako nastaje Gistro Advertising. A ovo je priča o početku.


Serijal možete pratiti na https://dna.rs/20godna/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.