Činjenice koje niste znali o kompaniji HONOR

    0

    HONOR, kao tehnološki brend sa vrhunskim performansama svojih proizvoda, zahvaljujući izvanrednim rezultatima u Kini najavljuje veliki povratak na globalno tržište. Srbija neće biti izuzeta iz ambicioznih planova kompanije, te će korisnici u našoj zemlji uskoro moći da se uvere u jedinstveno iskustvo koje novi HONOR uređaji pružaju.

    Prisustvo kompanije HONOR u Srbiji

    HONOR na svim tržištima na kojima je prisutan uglavnom posluje na isti način i sa istom misijom – nezavisno od toga da li tržište ima milione ili hiljade kupaca.

    „Principi kojima se vodimo na najvećim tržištima, isti su oni koje primenjujemo u poslovanju i u Srbiji. To znači da neprestano pratimo promene na tržištu i u ekonomiji, kao i potrebe korisnika. Na srpskom tržištu u poslednjih nekoliko godina primećujemo dinamičan razvoj telekomunikacionog sektora, naročito u industriji pametnih telefona, sa potencijalom za dalji rast. U narednom periodu korisnici će imati priliku da se uvere da ostajemo posvećeni daljem razvoju poslovanja u Srbiji, pružajući im visoko kvalitetne proizvode i kontinuirano poboljšavajući njihovu svakodnevicu”, kaže Bruce Huang, generalni menadžer za HONOR Srbija, Hrvatska i Slovenija.

    Korisnici u Srbiji mogu da očekuju da će u bliskoj budućnosti, i ranije nego što pretpostavljaju, moći da se uvere u inovacije i tehnološke mogućnosti koje su prisutne u HONOR uređajima – pametnim telefonima, prenosnim računarima, pametnim ekranima, tabletima, nosivim uređajima, TrueWireless slušalicama i ruterima.

    HONOR je namenjen – svima

    Prethodno, HONOR je bio vodeći globalni tehnološki brend namenjen omladini. Sada, HONOR ima za cilj da postane globalni kultni tehnološki brend i omogući pametan život u svim scenarijima i na svim kanalima, za sve ljude, stvarajući novi inteligentni svet za sve.

    „Kako bismo to postigli, nadograđujemo portfolio proizvoda i interne operacije kako bismo ponudili proizvode posebno dizajnirane za potrebe opšte populacije, ali i najzahtevnijih korisnika. Naš cilj je da imamo sveobuhvatan portfolio namenjen različitim cenovnim razredima, kao i da postavimo standarde u industriji estetskim dizajnom, vrhunskim korisničkim iskustvom, uz pristupačnost naše tehnologije za sve”, poručuje Bruce Huang.

    Da li HONOR ima resurse za dalji razvoj nakon odvajanja od Huawei-ja?

    HONOR, uprkos tome što je mlada kompanija, ima mogućnosti da proprati celokupan proces, odnosno end-to-end operacije, od istraživanja i razvoja, lanaca snabdevanja, proizvodnje, do prodaje, marketinga, usluga i finansija. Istraživanja i razvoj, kao i stalni fokus na razvoj najsavremenijih tehnologija, pomažu kompaniji da ostane konkurentna. Trenutno, HONOR ima preko 10.000 zaposlenih širom sveta, a 50 odsto njih su stručnjaci za istraživanje i razvoj. Sa 30.000 maloprodajnih lokacija i 3.000 centara za korisničku podršku, dopire do ljudi iz svih krajeva sveta.

    S inovacijom proizvoda kao osnovnom vrednošću, HONOR nastavlja da ulaže velika sredstva u istraživanje i razvoj kako bi podržao svoj portfolio pametnih telefona i drugih pametnih uređaja, težeći postizanju savršene ravnoteže između najsavremenije tehnologije i vrhunskog korisničkog iskustva.

    HONOR MagicBook V 14 i saradnja sa kompanijom Microsoft

    HONOR je u Kini nedavno lansirao HONOR MagicBook V 14, jedan od prvih prenosnih računara na svetu sa unapred instaliranim Microsoft Windows 11 operativnim sistemom. Na taj način HONOR i Microsoft nastavljaju da jačaju strateško partnerstvo i razvijaju rešenja koja mogu da uključe različite softverske i hardverske tehnologije za različite potrebe korisnika. Kao i u industriji smartfona, i u kategoriji laptopova HONOR neprestano radi na unapređenjima i implementaciji novih tehnologija koje će predstaviti u narednim uređajima kako globalno, tako i u Srbiji.

    Honor će u partnerstvu sa Microsoftom integrisati cloud computing i AI tehnologiju u svoje proizvode i servise, među kojima su Yoyo inteligentni asistent, AI travel asistent, servisi za prevođenje i drugo.