Sećam se kako su se dva tipa, mislim Bosanca, ponadala da bi mogla odvojiti te dve Norvežanke na Bledu 1983. I to preko Daniela Popovića. Ne, ovaj pevač nije bio njihov ortak, nije ni bio te večeri na Bledu, ali jeste u tom baru, ili je to bio restoran, kada je sa džuboksa repetitivno išla pesma „Džuli“ kojom se samo mesec dana pre toga Daniel Popović visoko plasirao na Evroviziji, Eurosongu. Zaista ogroman svetski, bolje reći evropski hit. I nije čudo što su te dve Norvežanke skočile na prve taktove tog hita jer će iste godine Daniel prodavati i puniti hale u Skandinaviji. Čak će izaći u nemačkom Bravu, a ko je tada izašao u Bravu, taj je bio… superstar. Bez pogovora. Da ne bih gnjavio u uvodu ovog zanimljivog razgovora sa Danielom Popovićem, samo to da je prodao jedan svoj album u preko milion primeraka.

Ponekad se čini da ste i pored ogromnog uspeha imali te veoma loše trenutke u karijeri i da možda niste dobijali sve što treba. Recimo, da li ste iskoristili tu ogromnu popularnost pesme „Julie“? Ta pesma ne samo da je bila četvrta na Evroviziji već je bila i na evropskim top-listama. Da li ste vi imali velike ponude za karijeru u Zapadnoj Evropi?

Moja karijera glazbenika je bila veoma plodonosna i prije „Džuli“. Kalio sam se i izgradio kao glazbenik nastupajući, kao deo benda, na scenama širom Evrope.

„Džuli“ je bila točka preokreta. To je postala moja osobna iskaznica. Nevjerovatno mi je i danas kada pomislim na to u kako je kratkom roku ta pjesma nastala i snimljena. Ona je specifična jer nigdje nema rime i priča teče od početka do kraja, specifična zbog tog brzog ritma uz koji čovjek dobije želju zaplesati, pa i zbog tog jodl-momenta u refrenu.

Da, postala je uistinu veliki hit, evergrin Evrovizije. Recimo, latinoamerički pjevač Valerio, koji je otpjevao „Džuli“ na svom albumu, album je prodao u milion i pet stotina hiljada primeraka. Na Bilbordovoj ljestvici „Top 100“, u jednom trenutku svoje popularnosti, bio sam na prvom mjestu sa „Julie“, ispred Majkla Džeksona i Dejvida Bouvija. To danas zvuči kao bajka ali to je istina. O Bravu, Popcornu i svom Fan clubu i da ne pričam. Sve to i danas izaziva kod nekih koji nisu upućeni nevjericu.

Ceo intervju objavljen je u novom Nedeljniku, koji je na svim kioscima od četvrtka, 8. septembra

Digitalno izdanje i pretplata na nstore.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.