Bloomberg Adria, kao prva multiplatformska mreža za poslovne vesti u jugoistočnoj Evropi predstavljena je biznis zajednici u Beogradu. Bloomberg Adria poslovaće po licenci svetskog poslovnog lidera u oblasti medija, prestižnog brenda Bloomberg. Više od 130 novinara, analitičara, finansijskih i drugih stručnjaka objavljivaće poslovne i finansijske vesti i analize, u redakcijama u Beogradu, Zagrebu, Ljubljani, Skoplju i Sarajevu.

Bloomberg Adria će koristiti snagu 2.700 novinara i analitičara iz Bloomberg News iz 120 zemalja i stvoriti izvor vesti koji će kombinovati lokalno izveštavanje sa opsežnim pokrivanjem privreda i tržišta širom sveta. Sastojaće se od prevedenog Bloomberg News sadržaja, kao i sopstvenih izveštaja, proizvedenih u specijalizovanim uredničkim centrima u Beogradu, Zagrebu, Ljubljani, Sarajevu i Skoplju.

„Ovaj region se zaista brzo razvija i veoma nam je drago što sa lokalnim partnerom delimo posvećenost ka nezavisnom novinarstvu i produkciji pouzdanog sadržaja zasnovanog na podacima“, rekao je Constantin Cotzias, direktor Blooberg LP za Evropu i dodao: „Bloomberg Adria će pružati vrhunske, globalne poslovne vesti koje će regionalnoj zajednici pomoći da ostanu informisani putem TV, digitalnih, mobilnih i društvenih platformi.“

Bloomberg Adria je medijska platforma koja će donosiocima odluka pružati pravovremene vesti, analize i saznanja o poslovanju, finansijama, tehnologiji, klimatskim promenama, i još mnogo toga.

„Naš region je mali i zato je izuzetno važno da se zajedno razvijamo i podržavamo kako bismo mogli da rastemo u skladu sa potencijalima koje imamo. Dostupnost tačnih informacija i razmena informacija na regionalnom nivou iz pouzdanih, nezavisnih izvora nikada nije bila važnija.“, istakla je Ana Brnabić, predsednica Vlade Republike Srbije i dodala: „Bloomberg Adria je multimedijalna platforma koja će svojim kredibilitetom i kvalitetnim informisanjem doprineti razvoju budućih investicija i ekonomskom rastu naše zemlje i regiona.“

Kompanija Telekom Srbija ove godine ponosno obeležava 25 godina postojanja i trenutno broji preko 11 miliona korisnika. Kao medijski lider koji uspešno posluje u svim zemljama bivše Jugoslavije kroz kanale Arena Channels Group i kao telekomunikacioni operator, Telekom Srbija se pokazao kao pouzdan partner najvećim telekomunikacionim i medijskim brendovima.

„Veoma smo ponosni što smo se pridružili projektu Bloomberg Adria u ovom poduhvatu koji će pomoći da publika širom jugoistočne Evrope dobije relevantne, pouzdane informacije. Uticaj ove platforme ide i daleko dalje od toga. Ona će biti u stanju da osnažuje lidere da donose odluke zasnovane isključivo na činjenicama“, zaključio je Vladimir Lučić,  generalni direktor kompanije Telekom Srbija. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.