Biro za društvena istraživanja (BIRODI) objavio je podatke o funkcionerskoj kampanji u televizijskim dnevnicima na prethodnim parlamentranim i predsedničkim izborima.

U kampanji za predsedničke izbore 2017. godine tadašnji predsednik Vlade Srbije i predsednički kandidat Aleksandar Vučić proveo je u funkcionerskoj kampanji 8 sati i 7 minuta na RTS-u, Pinku, Prvoj, O2, Happy i N1.

Pred parlamentarne izbore 2016. godine na istim televizijama aktivnosti predsednika Vlade Srbije – Aleksandra Vučića emitovane su 5 sati i 54 minuta, a tadašnjeg predsednika Srbije – Tomislava Nikolića-pola sata.

U kampanji za parlamentarne izbore 2012. godine televizije RTS, Pink, B92, Prva, TV Vojvodina i Studio B emitovali su funkcionersku kampanju Predsednika Vlade Srbije – Mirka Cvetkovića u trajanju od 29 minuta i 52 sekunde, dok je tadašnji Predsednik Srbije Boris Tadić državne aktivnosti koristio u kampanji sat i 39 minuta, saopštio je BIRODI.

Komentara

  1. DVADESETPETOČASOVNA DNEVNA PREDIKAMPANJA
    9. август 2019. 11:02

    Taj je 25 časova dnevno u predizbornoj kampanji!

  2. Taj je 25 časova dnevno u predizbornoj kampanji.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.