“Bassivity je najuspešnija poslovna operacija na srpskoj hip-hop sceni…”: Mutacija koja oblikuje muzički ukus novih generacija

1
Foto: Printskrin YouTube

Kada je reč o autentičnosti srpskog repa, ljudi će spomenuti Vudu Popaja. Problem je spomenuti sve vedete tog žanra. Od grupe Sunshine koja je ovaj žanr dovela do ogromnih koncertnih prostora. Đusa koji se maestralno igrao žanrovima ušavši u mejnstrim a nastavljajući da provocira mejnstrim. Pa do legendarnog Moskrija.

Na kraju kratkog kursa o hip-hopu dolazi se do sada poslednje faze, ili mutacije, do čitavog fenomena Bassivity koji danas oblikuje muzički ukus postjugoslovenskog regiona i gospodari poljima Jutjuba i tamošnjih pregleda. Puštam sebi da budem ciničan i pitam Tomislava Grujića da li se na kraju, kad smo kod Bassivity fenomena, čitav rep završio sa Rastom i autotjunom?

“Bassivity je najdugovečnija i najuspešnjia poslovna operacija na srpskoj hip-hop sceni i redak primer da se naši ljudi ugledaju ne samo na muzičku već i na biznis stranu priče. Kako se u ovom veku menjala scena, tako se menjalo i tržište, pa je logično da većina izvođača iz druge inkarnacije (Bassivity Digital) nema mnogo sličnosti sa onima iz prve (Bassivity Music). Nekada su to bili V. I. P., Marčelo ili THC La Familija, a danas Rasta, Surreal i Senidah. A autotjun je prolazna moda, ti vokali će za 20 godina biti smešni isto kao što nam je danas smešan pevački manir Lea Martina ili Kiće Slabinca, s tom razlikom što su ta dvojica stvarno pevali”, zaključuje Grujić.

Celu priču o srpskom hip-hopu čitajte u novom Nedeljniku, koji je na svim kioscima od četvrtka, 19. septembra. Digitalno izdanje dostupno je na Novinarnici.

1 KOMENTAR

  1. Slušam rep od početka 90-ih. Bassiviti je i dok je bio VIP bio bezveze, a sad ga slušaju tinejdžeri.

    Preporučujem pesmu od Smoke Mardeljana – Wacksona, koji objašnjava “CEO”-u Bassivitija ko je tata u hiphopu.

    Nije sve u parama!

Comments are closed.