KAKO MLADI VIDE BUDUĆNOST REAL ESTATE KOMPANIJA

Kompanija AFI Europe Serbia, jedan od najuglednijih investitora na beogradskom i regionalnom tržištu nekretnina,  je u utorak 20. decembra na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu uručila nagrade pobednicima prvog takmičenja AFI Europe Serbia Business Challenge 2022 powered by Business Case Association Southeast Europe. Takmičenje za studente ekonomskih i menadžment fakulteta je organizovano u saradnji sa najvećim udruženjem konsalting profesionalaca, industrijskih eksperata i studenata u Jugoistočnoj Evropi, Business Case Association Southeast Europe.

Od 73 učesnika organizovana u 18 timova, stručni žiri je odabrao tri pobednička koji su od kompanije AFI Europe Serbia dobili novčane nagrade u iznosu od 3000, 2000 i 1000 eura.

„Kompanija AFI Europe Serbia gradi budućnost, ali ne samo kroz state of art projekte u domenu real estate industrije, već i ulaganjem u mlade, talentovane ljude koji imaju potencijal da zajedno sa nama urade mnogo više od toga. Ovim nagradama smo želeli da stimulišemo buduće stručnjake u oblasti pozicioniranja na tržištu i izgradnje imidža da razmišljaju van konvencionalnih okvira o AFI Europe Serbia. Želeli smo da nam pokažu kako oni vide sponu između naših premium projekata i budućih korisnika naših prostora jer verujemo da samo u takvoj sinergiji mozemo da budemo uvek u fokusu, atraktivni i lider na tržištu“, izjavio je izvršni dirktor AFI Europe Serbia Adir El Al, ističući da je prijatno iznenađen dozom kreativnosti i profesionalizma koje su mladi studenti pokazali.

Zadatak timova studenata bio je da predstave svoje viđenje marketinške strategije za AFI Europe Serbia u naredne tri godine i kako da AFI bude top of mind kada pomislite na real estate.

Na finalnim prezentacijama žiri su činili predstavnici zajednice Business Case Association Southeast Europe: Nemanja Jevtović, rukovodeći i osnivači partner i Rastko Damnjanović, osnivački partner, predstavnik kompanije AFI, Adir El Al, izvršni direktor AFI Europe Serbia, Nikola Nedeljković, menadžer prodaje i marketinga i Danijela Babić. Ispred Fakulteta organizacionih nauka, među zvanicama na događaju bila je prof. dr Vesna Damnjanović, redovni profesor i rukovodilac Centra za poslovne studije slučaja FON-a.

„Ispred čitavog udruženja konsalting profesionalaca, industrijskih eksperata i studenata u Jugoistočnoj Evropi, Business Case Association Southeast Europe bih htela da se zahvalim kompaniji AFI Europe Serbia što je prepoznala naš dugogodišnji rad i uspehe u kategoriji izučavanja i korišćenja metode studije slučaja, koje je korišćeno i na ovom takmičenju. Jako smo ponosni na odziv koji smo imali na čak 5 različitih fakulteta. Takmičenje je bilo po prvi put otvoreno za čitav Univerzitet i bilo je preko 70 prijavljenih učesnika. Naša zajednica je veoma ponosna što smo uspeli da ostvarimo ovakvu saradnju i što je ovako prepoznata i razvijena kompanija koja posluje globalno, videla vrednost u onome što mi radimo, odnosno u stvaranju lidera za sutrašnje tržište rada“ izjavila je Aleksandra Krstajić, član Upravnog Odbora Business Case Association Southeast Europe

Prvo mesto je osvojio tim sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu koji su činili Milena Ristić, Katarina Živković, Ivan Todorović i Luka Basta, drugo mesto je zauzeo tim koji su činili Miloš Mihajlija, Isidora Marković, Milica Đerić i Marijana Slovaković sa Fakulteta organizacionih nauka i trećeplasiran je tim sa istog fakulteta u kome su bili Dragan Stojanović, Nikola Radojević, Lazar Jovanović i Milica Jovanović.

Tokom trajanja projekta, od 9. do 20. decembra, učesnici su imali priliku da prisustvuju edukativnim radionicama i kroz to steknu posebna znanja i veštine za rešavanje zadatog problema i primenu case metodologije. Case Study Club, koji je od ove godine pod pokroviteljstvom zajednice Business Case Association Southeast Europe, poznat je po uspesima svojih članova na lokalnim, regionalnim i svetskim takmičenjima u rešavanju poslovne studije slučaja. Kroz otvoreni projekat AFI Europe Serbia Business Challenge 2022. studentima svih fakulteta je omogućeno da se oprobaju u ovoj disciplini.

Kompanija AFI Europe Serbia je prisutna na domaćem tržištu od 2005. godine i zahvaljujući uspešno postavljenim projektima poput prvog biznis parka Airport City Belgrade, Business Garden-a, Skyline AFI Tower-a i projekta koji je u izgradnji AFI City Zmaj, ime AFI Europe Srbija pruža sigurnost u investitora i predstavlja sinonim za kvalitet, odgovornost i posvećenost.

Tome svedoče i dve prestižne nagrade koje je AFI Europe Srbija osvojila na nedavnoj dodeli CRE Awards održanoj u Budimpešti u organizaciji Europaproperty.  Kompanija je proglašena za Investitora godine zahvaljujući uspešnoj strategiji ulaganja i razvoja svih projekata u Beogradu, posebno za projekat Skyline AFI Home u kategoriji „Budući projekat godine“ zahvaljujući konceptu ovog novog proizvoda na tržištu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.