Kako se predsednička predizborna kampanja zahuktava, tako se konzumiraju sva dozvoljena sredstva i raspoloživi događaji. Pa i kultni Superboul, naravno, uz čips i keks.

Tako je Džo Bajden, predsednik Sjedinjenih Američkih Država, umesto tradicionalnog (od 2004. godine) intervjua u vreme Superboula odlučio da se video-porukom od pedesetak sekundi obračuna s korporacijama koje proizvode grickalice i bezalkoholna pića i tako, navodno, stane u odbranu potrošača. Predsednik je optužio proizvođače da su im flašice s pićima i kesice čipsa i pakovanja vafla sve manji a cena im je ista kao ranije i praksu šrinkflacije („inflacije poskupljenja“) nazvao prevarom proizvođača. U video-spotu kao primer takve prakse pokazani su keks Oreo i čips Doritos čiji su proizvođači kompanije Mondelez i PepsiCo.

Ali, predsednik je i nekoliko dana pre Superboula, u Las Vegasu u društvu sindikalno organizovanih kulinara mahao pakovanjem Snikersa, optužujući proizvođača (kompaniju Mars) da je smanjio količinu za 10 odsto a zadržao istu cenu. „Dakle, tako zarađuju više novca“, pokušao je Bajden da objasni zašto su Amerikanci i dalje nezadovoljni ekonomskom situacijom uprkos padu inflacije.

Iako u video-snimku nisu objavljena imena „zločestih“ kompanija, iz Bele kuće naknadno je najavljeno da će Bajden uskoro početi da takve kompanije proziva i imenom.

CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 22. FEBRUARA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.