Te etikete diva i ikona se toliko lepe i prelepljuju poslednjih godina da se čitav značaj te reči gubi. Osim u… slučaju Džejn Birkin gde vas ovih dana gomile njenih fotografija uveravaju u jedno: ona se s tim licem i stajlingom iz šezdesetih mogla pojaviti ovog trenutka bilo gde a i nadalje.  

Jutros kod ŽS na FB stranici vidim fenomenalnu sliku Džejn Birkin sa pločom Bitlsa pa me to ponovo navede na razmišljanje o njenom odlasku iz Londona u Pariz u doba kada je London „goreo“ i zbog tih čiju ploču drži u rukama ali i zbog Stonsa, ali i Bejlija koji slika i Džegera i braću Krej koji spajaju West End i East End, pa su zavredeli da uđu u kadar slavnog fotografa. Ali Birkinova je u kultnom „Blow upu“ Mikelanđela Antonionija gde je bila deo tog čuvenog Swinging Londona koji živi i dalje u mitovima i suvenirnicama.

CEO TEKST PROČITAJTE U 601. BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 20. JULA.

DIGITALNO IZDANJE JE DOSTUPNO NA NSTORE.RS

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.