Italijanski brend buntovnog senzibiliteta, Diesel, predstavio je kolekciju za proleće i leto 2024. koja pomera granice kreativnosti.

Reklamna kampanja koja nosi naziv WELCOME TO SUCCESSFUL LIVING snimljena je u italijanskom gradu Breganze, u kom se nalazi i središte Diesela. 

Saradnja sa Ginisovom knjigom rekorda (Guinness World Records) bila je inspiracija kreativnom timu brenda, na čijem čelu se nalazi Belgijanac Glenn Martens, za kreiranje kampanje koja pruža komičnu perspektivu popularnim televizijskim takmičenjima, dok upečatljivi vizuali slave individualnost, talente i inovaciju.

Košulja Jakna Top Bodi Farmerke Haljina Suknja Torbica Majica Čizme

Diesel je od svog osnivanja 1978. godine postao sinonim za denim, stoga ne iznenađuje što je materijal koji preovlađuje u novoj kolekciji upravo teksas – od farmerica, košulja i jakni do upečatljivog aksesoara i obuće. 

Diesel klasici reinterpretirani su tehnikama izbeljivanja, laserskim sečenjem  i digitalnim printom.

Košulja Duks Kačket Kaiš Jakna Farmerke Torbica Patike Majica Farmerke

Za muškarce, tu su bomber jakne, dukserice sa printom, majice sa prepoznatljivim D logotipom kao i teksas košulje.

Kolekcija za proleće i leto dostupna je u Diesel prodavnicama u šoping centrima Galerija i Ušće u Beogradu i Promenada u Novom Sadu, kao i u Fashion&Friends multibrend prodavnicama u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu, kao i na Fashion&Friends onlajn šopu i mobilnoj aplikaciji.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.