Mlada i talentovana Zoi u saradnji sa društveno-odgovornom platformom „Zdravo dvadesete“ otpevala je i objavila pesmu „Dvadesete“. Pesma u produkciji „Bassivity Digital“ osmišljena je, a zatim i realizovana kao himna dvadesetogodišnjaka i govori o svim njihovim izazovima, dilemama, nedoumicama, ali i nezavisnosti, odgovornosti i ljubavima. Pesma je nastala kao prirodan rezultat tema o kojima platforma „Zdravo dvadesete“, kao online vodič za mlade govori.

Dvadesete godine su izazovan period u kom se pred mlade postavljaju visoka očekivanja, smatramo ih odraslim, iako oni u tom periodu tek treba da steknu važna životna iskustva. Na tom putu oni često zaboravljaju ili ne uspevaju da nauče kako da budu odgovorni prema sebi. Pesmom koju je otpevala Zoi kao predstavnik te generacije, želeli smo da pokažemo da je to nešto kroz šta svi mladi prolaze, da su svakodnevne dileme zajednički imenitelj, ali i da skrenemo pažnju na projekat Zdravo dvadesete kao mesto gde postoje provereni odgovori na mnoga od pitanja koja mladi danas imajuizjavila je Jelena Parojčić, izvršni direktor za ljudske resurse u kompaniji Galenika.

Foto: promo

Zoi, kao izvođač odabrana je kao predstavnik generacije, ali i zbog toga što kroz svoje prethodne pesme provlači sve teme sa kojima se mladi poistovećuju. Na izbor Zoi uticali su i glasovi pratilaca društvenih mreža „Zdravo dvadesete“ i njihovo nepodeljeno mišljenje o njenom pozitivnom generacijskom imidžu.

Ja sam stalno u nekim preispitivanjima. Verujem da su to te godine kada osećaš pritisak da sad moraš da ‘pronadješ sebe’ i vidiš gde ćeš i kako ćeš. Ali suštinski mi je trenutno najvažnije da radim što više na sebi generalno. Trudim da nekako pratim svoj instinkt i da se ne zagubim u okeanu irelevantnih stvari i informacija koje nas obuzimaju rekla je Zoi povodom predstavljanja pesme „Dvadesete“.

Tekst, aranžman i kompletnu produkciju pesme „Dvadesete“ realizovao je Bassivity Digital, a dostupna je na svim streaming platformamama, kao i na Youtube-u.

Platforma „Zdravo dvadesete“ predstavlja održivi i društveno-odgovoran projekat kompanije Galenika, namenjen studentima i publici od 18 do 29 godina sa ciljem pružanja relevantnih informacija o oblasti mentalnog i fizičkog zdravlja. Ovim projektom kompanija Galenika je želela da pomogne dvadesetogodišnjacima i uveri ih da razume izazove sa kojima se suočavaju, te da im pruži podršku u sadašnjosti, kako bi ih pripremili za zdraviju budućnost.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.