Zdravlje i odgovornost: usluge Milenijum osiguranja dostupne online i putem telefona

    0

    Usled aktuelne situacije sa korona virusom u našoj zemlji i proglašenja vanrednog stanja, kompanija „Milenijum osiguranje“ a.d.o., preduzela je mere zaštite svojih klijenata i zaposlenih u skladu sa preporukama državnih i zdravstvenih institucija, u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“. Tokom rada pod izmenjenim okolnostima, korisnicima osiguranja usluge su dostupne putem online i telefonskih servisa i mogu ostvariti bez odlaska u ekspozituru.

    Počev od 23. marta, ekspoziture i prodajne kacelarije Milenijum osiguranja će raditi radnim danima u skraćenom režimu, od 9 do 14 časova. Radno vreme svih ekspozitura i prodajnih mesta dostupne su ovde.

    Rokovi za prijavu štete produžavaju do normalizacije situacije u celoj zemlji.

    Od brojnih usluga dostupnih bez odlaska u ekspozituru, izdvajamo sledeće mogućnosti:

    – Kupovina polisa osiguranja 24/7 putem webshop-a
    Online kupovina polisa za svega nekoliko minuta i bez rizika od izlaganja virusu, omogućena je za putno, osiguranje Pomoć na putu, osiguranje domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari u stanu i članova domaćinstva).

    Ugovaranje polise izvršava se na Milenijum webshop-u: https://webshop.milenijum-osiguranje.rs/

    – Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja
    Svi zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu biti podneti i realizovani na jedan od tri načina:
    1. Ispunjavanjem kontakt forme na našem sajtu http://mios.rs/kontakt/
    2. Pozivanjem Call centra na broj telefona 011/7152-300 (sa svih mreža)
    3. Slanjem upita na mejl adresu office@milenijum-osiguranje.rs.

    Nakon poslatog zahteva, klijenti će biti kontaktirani od strane Savetnika prodaje Milenijum osiguranja, koji su mobilni i dostupni svima, poštujući principe maksimalne zaštite sopstvenog i tuđeg zdravlja.

    – Prijava štete bez odlaska u ekspozituru
    Svi korisnici osiguranja od autoodgovornosti i autokaska imaju na raspolaganju naš 24/7 online servis dostupan na linku https://stete.milenijum-osiguranje.rs/pls/apex_insur5/f?p=123:300.
    Sve ostale vrste odštetnih zahteva mogu se prijaviti takođe non-stop, u dva koraka:
    1. Preuzimanjem i popunjavanjem obrazaca sa linka http://www.mios.rs/strana/prijava-stete.html
    2. Slanjem popunjenog zahteva na mejl adresu prijava@milenijum-osiguranje.rs

    Popunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja putem redovne pošte.

    Klijentima je na raspolaganju i telefonska prijava štete, putem telefona: 011/7152-300.

    Call centar i mejl adresa
    Za sva pitanja i informacije korisnicima naših polisa i svima koji žele da zaključe polisu, Call centar Milenijum osiguranja je dostupan svakog radnog dana od 8 do 16h na broj telefona:
    011/7152-300
    (sa svih mreža). Sva pitanja i zahtevi mogu se uputiti i putem mejla office@milenijum-osiguranje.rs.

    – Savetnici prodaje
    Tokom vanrednog stanja, kao i do sada, Savetnici prodaje Milenijum osiguranja stoje na raspolaganju svojim klijentima za sva dodatna pitanja.

    Coris kontakt Centar
    Kontakt centar namenjen korisnicima dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja dostupan je 24/7 putem brojeva telefona na kartici osiguranja svakog osiguranika.

    Coris centar za pomoć na putu
    Kontakt centar namenjen korisnicima Pomoći na putu dostupan je 24/7 putem telefona 011/36-36-906

    I u narednom periodu, Milenijum osiguranje nastaviće da preduzima sve neopodne mere za sprečavanje izlaganja virusu svojih klijenata i zaposlenih. Pozivamo i Vas da postupite odgovorno, ostanete kod kuće i date svoj doprinos u zajedničkoj borbi protiv širenja koronavirusa i suzbijanju njegovih posledica.