Zaštitniku građana u ovoj godini bio je 15 odsto više obraćanja građana nego u prošloj, a najčešće su bili iz socijalne sfere i imovinsko-pravnih odnosa, izjavio je ombudsman Zoran Pašalić.

Na pitanje o slučaju uzbunjivača iz valjevskog „Krušika“ Aleksandra Obradoviča, Pašalić je odgovorio da treba prvo videti koja su ovlašćenja Zaštitnika građana u tom slučaju, jer se ona mogu odnositi samo na tok hapšenja, do trenutka dok tužilaštvo nije preuzelo slučaj.

On je precizirao da treba videti da li je hapšenje bilo po zakonu, da li je postojao nalog, potom da li su pri hapšenju primenjeni zakon i propisi i na kraju, treba uzeti izjavu Obradovića o tome.

I onda ćemo videti u kojem će se pravcu potom ići, ukazao je Pašalić.

Najviše žalbi je na postupke naplate izvršitelja zbog duga Infostanu, jer prilikom naplate angažuju advokatske kancelarije, što dodatno povećava troškove dužnicima, rekao je Pašalić u jutarnjem programu TV Prva.

On je objasnio da je Zaštitnik građana zbog toga gradu Beogradu i Infostanu uputio zahtev za odgovor da li su morali biti angažovani advokati, kao i pitanje da li Infostan ima pravnu službu i da je zakonski rok istekao u ponedeljak, ali da nije odgovoreno.

Zato smo uputili urgenciju po hitnom postupku, sa rokom od sedam dana da odgovore, a ako to ne učine, preduzimamo mere, naglasio je Pašalić.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.