(Beta-AFP) – Kostimi inspirisani južnokorejskom serijom „Squid Game“ traženi su za ovogodišnju Noć veštica (Halloween) u SAD, ali su škole u državi Njujork odlučile da ih zabrane ocenivši da je ta vrlo popularna Netfliksova serija suviše nasilna za decu.

Za Noć veštica (Halloween) deca u SAD mogu da dodju u kostimu na nastavu poslednji dan škole pre tog praznika koji ove godine pada u nedelju.

Ali u školskom okrugu Fajetvil-Manlius, na severu američke države Njujork gde se nalazi šest škola medju kojima tri osnovne, kostimi inspirisani tom serijom neće biti dozvoljeni u petak „zbog nasilnih poruka koje mogu da inspirišu“, naveo je upravitelj Kreg Tajs u saopštenju prosledjenom medijima.

Serija koja je postala svetski fenomen prikazuje ličnosti iz marginalizovanih delova Južne Koreje koje učestvuju u tradicionalnim dečijim igrama da osvoje velike sume novca, ali gubitnici se ubijaju tokom takmičenja u vrlo nasilnim scenama.

U seriji svi igrači nose zelenu odeću u kojoj izgledaju kao zatvorenici dok su njihovi čuvari i dželati obučeni u kombinezone ciklama boje i nose crne maske na kojima se pojavljuje trougao, krug ili kvadrat zavisno od čina.

Obično škole u Njujorku već zabranjuju za Noć veštica svaku vrstu maske na licu ili lažnog oružja, naveli su roditelji u imejlu agenciji Frans pres.

Tajs je rekao da je školsko osoblje nedavno primetilo da su neki djaci na odmoru imitirali igre iz serije „Squid Game“ iako je Netfliks označio da se ona ne savetuje mladjim od 17 godina u SAD.

„Naši direktori škola hoće da budu sigurni da su porodice svesne da bi bilo neprikladno da neki djak u školu nosi kostim iz te serije zbog potencijalnih nasilnih poruka vezanih za taj kostim“, dodao je on.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.