Za Nexe beton je 2020. najuspešnija godina poslovanja

    Intervju: Ivan Fattorini, direktor Nexe betona Novi Sad

    0
    Foto: Promo

    Građevinski sektor u našoj regiji je uspeo da zadrži zadovoljavajući nivo poslovanja i uz manje turbulencije omogućio je opstanak kompanija svih veličina, uprkos pandemiji.

    “Kao deo NEXE Grupe, a od samog početka operativnog poslovanja Nexe betona d.o.o. Novi Sad, prošlo je 12 godina, i za to vreme smo se suočili s nekoliko kriznih perioda koje je koronavirus, gledajući iz današnje perspektive, učinio gotovo beznačajnim. Ipak, 2020. ćemo pamtiti kao najuspešniju godinu, jer smo nekada, ne tako davno, trogodišnji plan jedne fabrike betona, realizovali unutar jedne godine”, istakao je direktor Nexe betona Ivan Fattorini.

    Koji segment poslovanja biste posebno istakli?

    Zahvalan sam svakom zaposlenom jer znam koliko je odricanja, posvećenosti i vere utkano u svaki kubik Nexe betona. Takođe, ponosan sam na 20 realizovanih projekata i prilici da učestvujemo u gradnji obnovljivih izvora energije, prečišćivača otpadnih voda, toplih i sigurnih domova, mostova i auto-puteva koji nas spajaju.

    Kako ocenjujete stanje građevinske industrije?

    Na kraju prvog kvartala možemo reći da će i ova godina biti puna izazova, ali i velikih i značajnih projekata. Neizvesnost, zbog pandemije, i dalje je prisutna i značajno utiče na život, a samim tim i na ekonomiju i na razvoj situacije na tržištima. Takođe, ekspanzija radova u građevinarstvu je, s jedne strane izazvala veliku potražnju za građevinskim materijalima i radnom snagom, dok je s druge strane pojava novih proizvođača uticala na cenu samog betona. Na nama je da pristup tržištu i Nexe kupcima prilagodimo novonastaloj situaciji.

    Kako ćete prevazići situaciju?

    Velika očekivanja imamo od projekta Prodaja 2.0 i CRM platforme Salesforce s kojima smo krenuli ove godine, a koji će doprineti boljem pozicioniranju Nexe brenda na svim tržištima. Reč je o prikupljanju značajnih podataka i informacija koje će nam pomoći u lociranju onih tačaka prodajnih procesa koje zahtevaju poboljšanje. Otvaraju nam se mogućnosti za bržu reakciju i pravovremeno donošenje odluka s ciljem da još bolje prepoznamo potrebe naših kupaca.