Ljubav je univerzalna i niko nema pravo da na nju stavlja etiketu. Zato vas švedski brend FOREO, predvodnik u oblasti inovativne nege kože, poziva da budete svoji, i da oslobođeni ograničenja i predrasuda slavite sve boje ljubavi

Iako ima onih koji ne pridaju značaj Danu zaljubljenih, većina mu se ipak raduje i uživa u potrazi za savršenim poklonom za svoju voljenu osobu. „Sve boje ljubavi” naziv je kampanje koju je pokrenuo FOREO, a koja slavi sve različite ljubavi i inspiriše ljude da budu hrabri i žive sopstvenu modernu bajku.

„Ova obeshrabrujuća statistika potvrđuje da dostupnost seksa nije ono što stoji na putu pravoj ljubavi, već su to strah i predrasude. Svi ljudi zaslužuju da se osećaju dobro u svojoj koži, a da bismo u tome uspeli moramo biti svesni svoje jedinstvene lepote i imati samopouzdanja da volimo one koje je naše srce izabralo. Ljubav je univerzalna i na nju se ne sme stavljati etiketa. Zato, ovog Dana zaljubljenih želimo da ponudimo drugačiji pogled na ljubav u 21. veku”, rekao je Boris Trupčević, direktor kompanije FOREO.

Istraživanje je otkrilo još jedan alarmantni podatak – čak 57% ljudi koji nemaju partnera osećaju pritisak da ga pronađu kako ih drugi ne bi smatrali neuspešnima, dok je 42% ispitanika priznalo da su sa svojim partnerima samo zbog straha od samoće.„Krajnje je vreme da se destigmatizuje pojam singl osoba i da se na njih gleda kao na hrabre ljude koji su odlučili da se ne zadovoljavaju nečim što nije prava ljubav. Zato, povodom Dana zaljubljenih, želimo da promovišemo najvažniji oblik ljubavi, a to je – ljubav prema sebi. Ta ljubav počinje brigom o sebi, koju često zaboravljamo dok pokušavamo da održimo korak sa svim životnim izazovima. Konačno, ljubav prema sebi je preduslov za ljubav prema drugima, jer ko nije naučio da voli sebe, teško da može iskreno voleti druge”, dodao je Trupčević.

Kada je ljubav u pitanju, za FOREO nisu važne ni godine ni boja, već tip kože. Švedski šampion u nezi kože radi na kombinovanju najbolje tehnologije i inovacija za pružanje personalizovane nege i vrhunskih rezultata koji se odražavaju u blistavoj koži. Upravo je i najpoznatiji po inovativnoj najčistijoj silikonskoj četkici za čišćenje lica na svetu, LUNA 3, proizvodu koji je brend postavio na svetsku mapu, kao sinonim za alat za negu kože. Ubrzo, UFO 2 je doneo nova revolucionarna rešenja, gde se njegovom upotrebom postiže efekat potpuno zaglađenog lica za samo dva minuta. Jedinstven i poseban, UFO prenosi profesionalne tretmane za negu kože iz salona u vaše ruke i udobnost vašeg doma. Uz najnoviju reč tehnologije – BEAR, FOREO nastavlja da kreira budućnost industrije lepote. Naime, zahvaljujući ovom medicinsko mikrostrujnom uređaju sa Anti-Shock sistemom koji koristi električnu energiju da stimuliše mišiće, kolagen i elastin na licu putem potpuno neinvazivne i bezbolne procedure, koža se podiže i podmađuje.

FOREO U SRBIJI

Proizvodi koji kombinuju najnoviju tehnologiju i inovacije sada su dostupni i u Srbiji. Aparati za lice i oralnu higijenu, kao i kozmetika mogu se naći u Lilly drogerijama, i u online prodavnicama: hilife.rs i ananas.rs.

Ukoliko ste u potrazi za negom koja štedi vreme i novac, a daje  odlične rezultate i blistavu kožu, FOREO proizvodi su pravi izbor za vas.

Kao brend koji promoviše inkluzivnost i raznolikost u industriji lepote, FOREO podržava sve one koji neustrašivo žive svoju istinu. Pozivamo vas da ovog 14. februara budete jedinstveni i svoji, oslobođeni svih ograničenja i predrasuda, bez etiketiranja i bez izvinjavanja bilo kome. Jer, ljubav je raznolika koliko i sama srca koja ljubav poklanjaju. Zato – volite snažno, volite slobodno.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.