Wizz Air uvodi korisnički servis četbot na Fejsbuk Mesindžeru

    0

    Wizz Air, avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi, objavila je da je njena četbot virtuelna asistentkinja Amelija sada dostupna na Fejsbuk Mesindžeru, da bi putnici mogli brzo lako da dođu do informacija o putovanjima i upravljaju detaljima svojih letova.

    Nazvan po Ameliji Erhart, Wizz Airov četbot na Fejsbuk Mesindžeru je najnoviji kanal koji putnici mogu da koriste da bi postavili pitanja o svojim rezervacijama, statusu letova i Wizz Air proizvodima i uslugama. Sve što treba da urade jeste da pokrenu direktnu poruku na Wizz Airovoj Fejsbuk stranici ili da potraže Wizz Air u Mesindžeru. Četbot je takođe dostupan na nekoliko stranica sajta ove avio-kompanije na adresi wizzair.com, i to na engleskom, italijanskom i nemačkom, i predstavlja najbrži i najlakši način da se odgovori dobiju direktno od  Wizz Aira.

    „Drago nam je što sada svojim putnicima možemo da ponudimo još jedan način da stupe u kontakt sa nama u vezi sa rezervacijama, informacijama o letovima i detaljima o proizvodima i uslugama. Nastavljamo da ulažemo u automatizaciju i digitalizaciju svojih procesa kako bismo na najbolji način zadovoljili potrebe putnika. Četbot na Fejsbuk Mesindžeru predstavlja brz i lak način da putnici dobiju informacije o procesima vezanim za upravljanje detaljima svojih letova, kao što je promena rezervacije, provera statusa leta i prijavljivanje dodatnog prtljaga. Wizz Air radi na produbljivanju Amelijine stručnosti i podršci putnicima kroz sve širi spektar samouslužnih opcija“, izjavio je Andraš Rado, predstavnik za javnost Wizz Air grupe.