WIKO – Nova tehnologija i moderan dizajn, dostupni svima

    Intervju: Dubravka Živković, Regional Sales Manager - Adriatic region, WIKO

    0
    Foto: Promo
    Dubravka Živković, WIKO

    Po čemu je WIKO prepoznatljiv, šta je zaštitni znak ovog brenda? Recite nešto o samom kvalitetu telefona, koje mogućnosti nudi?

    Od samog osnivanja Wiko brenda u Marselju 2011, moto naše kompanije je da nove tehnologije budu dostupne svima, tako da naši telefoni pored originalnog i modernog dizajna uvek prate i sve tehnološke inovacije. Kako ovo nije lak zadatak, kreativni tim mladih i talentovanih ljudi kontinuirano radi na tome da svaki naš telefon ima originalnu Wiko notu, i kako mi to volimo da kažemo – da poseduje francuski DNK, što se najbolje ogleda u dizajnu. Napomenula bih da je Wiko bio prvi brend koji se poigravao sa bojama pre nekoliko godina kada to nije bilo uobičajeno, tako da je naša paleta išla od jarkožute do kosmički zelene a vidimo da je to tek sada postalo popularno kod nekih A brendova. Prvi smo implementirali takozvani notch na telefone vrednosti ispod 100 evra, a to je tek posle nekoliko godina postao standard i za ostale brendove. Ponosni smo na činjenicu da sa svakim novim portfoliom ponudimo nešto novo i još neviđeno kod drugih proizvođača u istom cenovnom segmentu. O kvalitetu telefona najbolje govori i RMA parametar koji se odnosi na povrat prodatih telefona na servis, i koji je ispod 3%, što je izuzetan rezultat!

    Osim dizajna, i baterija traje do 3,5 dana. Da li WIKO cilja na određenu ciljnu grupu i kome su ovi telefoni namenjeni?

    Wiko telefoni namenjeni su svima! Naš brend je od samog početka bio “mlad u srcu” baš zbog tih boja sa kojima smo se poigravali i po kojima smo bili prepoznatljivi. Danas našu “core” ciljnu grupu čine mladi od 15-35 godina starosti, naša komunikacija je usmerena na njih, dizajn prati te trendove… a s obzirom na to da i mi rastemo zajedno sa našim korisnicima, svaki novi portfolio sadržao je sve više modela koje mogu da koriste sve starosne grupe. Trenutne modele odlikuje velika baterija od 6000 mAh što vam daje neverovatnu autonomiju, pa se ne morate brinuti oko punjenja jer baterija traje skoro četiri dana. U skladu sa tim šaljemo glavnu poruku “Let’s power up” i tako pozivamo svoje korisnike da zaborave onu čuvenu “Samo da ne zaboravim punjač!”

    PowerU kolekcija, kao i svi Wiko telefoni, odnedavno ima pakovanje koje se u potpunosti može reciklirati. Zašto je važna održivost, šta ona znači za WIKO i kako će se u budućnosti prilagođavati tome?

    Ekologija je trenutno jedna od gorućih svetskih tema, a čini se da će u budućnosti postati i glavni problem sa kojim ćemo se svi susresti, te za čije rešavanje svi zajedno moramo da se borimo. Svest naše kompanije o ovim temama je na visokom nivou i eko-pakovanje je bilo samo normalan sled stvari. Veoma sam ponosna što radim za kompaniju koja vodi računa o ovakvim stvarima. Kutije koje se koriste izrađene su od recikliranog materijala koji se u potpunosti može dalje reciklirati. Pored toga, znatno smo smanjili upotrebu plastike koja se koristi za pakovanje uređaja. Ostaje nam da se nadamo da će i većina svetskih kompanija iz svih sfera poslovanja uraditi isto, i to što pre.

    Da li su cene telefona pristupačne?

    I pored svih problema koji su zadesili industriju mobilnih telefona u poslednje vreme, od nedostataka komponenti, pa preko poskupljenja transporta i sl., mi smo se potrudili da sve to nema skoro nikakav uticaj na našu ponudu, i da naši korisnici ne osete ove promene kroz krajnju cenu. Da, Wiko telefoni su pristupačni i konkurentni u odnosu na ponudu, karakteristike i performanse koje nude… Verujemo da ćemo i nadalje uspeti da ispunimo visoka očekivanja naših zadovoljnih korisnika.