Vest je delovala dramatično, tako je i plasirana, tako je i preuzeta po svim društvenim mrežama. Odlična, ma savršena za klik, za paniku, za „jesi li video ovo“ poruku u inboksu.
Istina, nedostajalo joj je nekoliko osnovnih informacija, onih koje vest zapravo čine vešću, a medije nečim više od pukih releja za plasiranje amaterski snimljenih klipova sa TikToka.

Recimo, šta se tačno desilo, ko je bio uključen u to što se desilo, i ono najvažnije – šta je bilo posle.

CEO TEKST ČITAJTE U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 10. NOVEMBRA, DIGITALNO IZDANJE DOSTUPNO NA NSTORE.RS

SVI ČITAOCI NA POKLON DOBIJAJU MAGAZIN „ISTORIJA“

https://www.nstore.rs/product/digitalno-godisnja-akcija-50/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.