U Sjedinjenim Američkim Državama se uveliko glasa, a izborni dan (3. novembar) ozbiljno se približio. Toliko ozbiljno da je pred nama finalna debata predsedničkih kandidata i dok Tramp i Bajden pokušavaju da pošalju svoje finalne poruke, „Time“ magazin odlučio je da pošalje svoju.

Po prvi put u istoriji, Tajm je promenio ime, samo za ovo, specijalno, američko izdanje. Vreme je za glasanje, pa je Tajm na kratko postao „Vote“.

Zašto je tako nešto urađeno, objasnio je u svom otvorenom pismu CEO i izvršni urednik Edvard Felzental.

„Ne koristim često priliku da na ovom mestu predlažem tekstove iz drugih magazina, ali je u izdanju magazina „Science“ od 24. septembra objavljen tekst sa naslovom – „Pevanje tihog proleća“, kojim je predstavljen spisak promena koji se u prirodi dogodio od trenutka kada su ljudi zbog pandemije koronavirusa počeli da se povlače u svoje kuće.

Vreme je da promenimo melodiju. Zbog toga magazin Tajm u saradnji sa Svetskim ekonomskim forumom u specijalnom izdanju pokušava da odgovori na pitanje kako da ovaj svet učinimo zdravijim, otpornijim, održivijim i pravednijim? Šta svako od nas može da uradi“, zapitao se Felzental.

Zatim je predstavio sadržaj novog broja koji će na neki način predstavljati izveštaj kako su se u poslednje četiri godine „raspadale“ Sjedinjene Američke Države.

„Sada kada se nalazimo u situaciji da svaki Amerikanac ima priliku da pritisne dugme za reset, odlučili smo da naslovnu stranu izmenimo po prvi put u istoriji, tako da glavno mesto na njoj dobije poziv da ispunite svoju građansku dužnost… Nalazimo se u istorijskom trenutku na osnovu kog će naši potomci istoriju deliti na pre i posle. U takvim trenucima čitaoci širom planete uvek su se okretali Tajm magazinu. Ovim putem vam se na tome zahvaljujemo“, zaključio je urednik magazina Tajm.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.