Posvećenost istraživanju i razvoju

Kompanija vivo jedna je od top pet kompanija pametnih telefona u svetu i u svom poslovanju ima za cilj da u dlanove svojih korisnika dovede vrhunske uređaje nezavisno od cenovnog ranga u kojem se nalaze. vivo, u skladu sa svojom globalnom strategijom istraživanja i razvoja, koja se fokusira na sveobuhvatnu tehnološku inovaciju umesto pojedinačnih napredaka, kontinuirano gradi Centre za istraživanje i razvoj širom sveta. Njihov cilj je dalje proširenje globalne strukture kako bi se ostvarili još veći napretci.Zahvaljujući proaktivnom pristupu koji kompanija ima prema inovacijama i trendovima u oblasti pametnih telefona, vivo je kroz svoje X, V i Y serije predstavio uređaje koji ne pristaju na kompromis kada je u pitanju odnos cene i kvaliteta.

Vrhunski dizajn vivo uređaja

vivo je posvećen stvaranju pametnih telefona koji zadovoljavaju svakodnevne potrebe ljudi i svojoj filozofiju dizajna koja je korisnika uvek stavlja na prvo mesto. Kompanija neprestano unapređuje uređaje čak i kroz suptilne promene u svim serijama kako bi omogućila vrhunsko korisničko iskustvo, pri čemu svaki proizvod prolazi kroz obimna testiranja.

Izgled vivo uređaja podrazumeva elegantna rešenja i suptilne promene dizajna kako bi pružio balansirano i vizualno prijatno iskustvo. Fokus kompanije je uvek na jednostavnosti i lakoći korišćenja, inkorporirajući inovativne načine da se prilagodi većim senzorima i kamerama održavajući pri tom vitak dizajn.

Personalizovano iskustvo uz Funtouch OS

Pored lepog spoljašnjeg izgleda Funtouch OS operativni sistem, zasnovan na Android  operativnom sistemu, zadužen je za interfejs koji pruža korisnicima lako i besprekorno korisničko iskustvo. Funtoush OS, pored standardnih Google aplikacija i usluga, odlikuje poboljšana zaštita privatnosti kroz ograničavanje pregleda fotografija, kao i dizajnerski elementi poput monohromatskih ikona.

Besprekoran snimak svaki put

Oblast po kojoj se kompanija vivo ističe jeste snimanje i fotografisanje. Od globalnog strateškog partnerstva sa kompanijom ZEISS na svojoj flagship X seriji, preko pouzdane V serije, do najpristupačnije Y serije, kompanija vivo nastoji da svim korisnicima pruži praktičan uređaj vrhunskog kvaliteta.

vivo je predstavio novu generaciju prilagođenog čipa za obradu slika za svoje pametne telefone. Ovaj čip koristi posebnu arhitekturu nazvanu AI-ISP, koja kombinuje tradicionalnu obradu slika sa veštačkom inteligencijom i poboljšava brzinu i efikasnost obrade slika, dok unapređena jedinica za obradu slika poboljšava funkcije kao što su smanjenje šuma, HDR toniranje i interpolacija frejmova. vivo je takođe predstavio veći CMOS senzor za buduće pametne telefone, koji je osetljiviji na svetlost. Sve ove inovacije namenjene su svakodnevnim potrebama korisnika i mogućnosti da zabeleže savršeni snimak, nezavisno od svetlosnih uslova.

Tri serije vrhunskog kvaliteta

Sa jasnim ciljem da svim korisnicima omogući bezbrižno korisničko iskustvo, nezavisno od cenovnog ranga u kojem se uređaji nalaze, vivo svojim korisnicima nudi uređaje u tri serije. X serija predstavlja flagship liniju telefona, koja je dizajnirana sa najnovijim tehnologijama i vrhunskim performansama. V seriju telefona, koja je u srednjem cenovnom rangu, odlikuje izvanredan odnos cene i kvaliteta. Pri ulasku na srpsko tržište, vivo korisnicima premijerno predstavio uređaj iz V serije V21 5G koji je znatno doprineo pozicioniranju kompanije vivo u Srbiji. Za one koji žele pouzdanu opciju po pristupačnoj ceni, tu je i Y serija, koja, iako najpristupačnija, ne odriče se kvaliteta.

Činjenica da je, bez obzira na cenu i seriju, svaki vivo telefon flagship kvaliteta odlikuje i pozicionira vivo kao kompaniju koja ne očekuje da korisnici pristanu na kompromise, već kontinuirano radi na unapređenju kvaliteta, performansi i funkcionalnosti uređaja koji dolaze.

Tagovi

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.