Tajvanski službenik iz matične službe je zamolio građane da prestanu sa zahtevima za promenu imena u „Losos“, nakon što je na desetine građana učinilo upravo to, kako bi iskoristili popust na suši i ostala jela u restoranima, piše Gardijan.

U fenomenu koji su lokalni mediji nazvali „losos haos“, oko 150 uglavnom mladih ljudi posetilo je vladine kancelarije poslednjih dana kako bi zvanično promenili ime.

Uzrok ovog iznenadnog entuzijazma bio je jedan lanac suši restorana.

Prema dvodnevnoj promociji koja je završila u četvrtak, svaki kupac čija je lična karta sadržala reči „gui yu“, što na kineskom znači losos, imao bi pravo na suši obrok za sebe i još pet prijatelja.

Tajvan omogućuje ljudima da zvanično promene svoje ime do tri puta u životu, ali tajvanskim zvaničnicima ovo nije zanimlji posao.

„Ovakva promena imena ne samo da troši vreme, već uzrokuje i nepotrebno gomilanje papira“, rekao je zamenik ministra unutrašnjih poslovaova Čeng-Sung Jen novinarima, pozivajući javnost da „štedi administrativne resurse“.

„Nadam se da se svi mogu ponašati malo racionalnije u vezi s ovim“, poručio je on.

Lokalni mediji razgovarali su s nekima od onih koji su iskoristili promotivnu akciju restorana. 

„Upravo sam jutros promenio ime kako bih dodao reči i već smo pojeli sušija u vrednosti većoj od 7.000 tajvanskih dolara (oko 205 evra)’, rekao je student čije je prezime inače Ma.

Grubo prevedeno, Maevo novo ime znači „Eksplozivan losos dobrog izgleda“.

„Promenila sam svoje ime u Losos, a to su učinila i dva moja prijatelja“, rekla je žena prezimena Tung.

„Posle ćemo jednostavno vratiti naša prava imena“, dodala je ona.

Ostala prijavljena imena koja sadrže reč „losos“, kako su objavili lokalni meidji, uključuju i „Princa lososa’, „Kralja meteora lososa“ i „Prženi pirinač od lososa“.

Tajvanski Junajted dejli njuz je saopštio je da je jedan stanovnik svom imenu odlučio da doda rekordnih 36 novih reči, od kojih je većina tematski vezana uz plodove mora.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.