Na temu održivosti u dermakozmetičkoj industriji popričali smo sa Kristijanom Božićem, marketing direktorom zaduženim za brendove La Roche-Posay i CeraVe za region Balkana. Povodom lansiranja revolucionarnog Anthelios UVMUNE 400 Fluid SPF50+, Kristijan nas je ugostio na DermClass događaju u Beogradu i sa nama podelio planove i principe strategije koju je L’Oreal postavio za godine koje su pred nama.

Brend La Roche-Posay, pored toga što se uvek trudi da pruži najefikasnija i najbezbednija rešenja za negu naše kože, paralelno radi na formulama i pakovanjima koji ne utiču negativno na morski biodiverzitet i  generalno na životnu sredinu. Možete li nam reći nešto više o tome?

Od kada se pojavio na tržištu, La Roche-Posay vrlo brzo je postao sinonim za bolji život osetljive kože. Brend iza kojeg stoji preko 90,000 stručnjaka i milioni korisnika konstantno mora da se trudi da taj status opravda. Isto tako smo svesni da radimo u industriji koja podrazumeva masovnu proizvodnju i osećali smo odgovornost prema našim korisnicima, ali i prema planeti na kojoj svi zajedno živimo da damo doprinos u očuvanju našeg doma. Ciljevi L’Oreal grupacije čiji je La Roche-Posay deo uključuju aktivni rad na eko-formulacijama za naše proizvode, ali i pakovanjima koja se prave od recikliranih materijala i koja se i sama mogu reciklirati.

Koliko je reciklaža plastike zastupljena u vašoj strategiji održivog razvoja?

La Roche-Posay napravio je specijalnu strategiju održivosti i sebi postavio cilj da do 2025. godine poveća udeo reciklirane plastike u svojoj ambalaži na čak 70%. Time ćemo uspeti u nameri da ne ugrožavamo biodiverzitet u morima i okeanima. Uveren sam da smo na dobrom putu da taj cilj ispunimo.

Sa svakim novitetom koji izbacimo na tržište trudimo se da pratimo principe ove strategije. Mnogo je poznatih i voljenih proizvoda koji su nadograđeni upravo time što su za njih osmišljene jednostavnije formulacije oslonjene na ekološke principe i upakovani su u ambalaže napravljene od recikliranih materijala.

La Roche-Posay lansirao je novu Anthelios UVMUNE 400 liniju proizvoda. Da li i ona prati principe vaše strategije?

Anthelios je jedan od onih prepoznatiljivih brendova koje sam pomenuo ranije. U pitanju su proizvodi kojima su mnogo ljudi poklonili svoje poverenje kada je u pitanju zaštita njihove i kože njihove porodice od štetnih UVA i UVB sunčevih zraka. Ponosni smo na to što je upravo ova La Roche-Posay linija bila prva koja je predstavila kartonske tube koje sadrže i do 45 odsto manje plastike u poređenju sa prosečnim tubama koje se koriste za SPF proizvode. Anthelios UVMUNE 400 Fluid SPF50+ postavio je svojevrsnu revoluciju svojom formulacijom koja uključuje specijalno dizajnirani filter Meksoril koji kožu štiti i od najpodmuklijih sunčevih zraka, pokrivajući najširi spektar do sada. Zato ga i prati slogan NIŠTA uvMU NE PROMIČE. Trudimo se da svakim novitetom postavimo sebi novu granicu jer verujemo da samo tako izlazimo u susret opravdanim očekivanjima naših korisnika.

Koliko je po vama važna uloga globalnih brendova u buđenju svesti kod široke javnosti kada je u pitanju očuvanje naše planete?

Pred ovom temom više niko ne bi smeo da zatvara oči, naročito ne brendovi koji su globalno prepoznati. Svakako da je La Roche-Posay shvatio važnost tematike očuvanja planete i trudi se da svoje formulacije, pakovanja, ali i promotivne akcije prilagodi strategiji koju smo zacrtali. Dobra vest je da se budi svest kod ljudi, kako širom sveta, tako i u našem regionu. Kao neko ko je zadužen upravo za Balkan, redovno pratim i ove trendove i raduje me činjenica da teme održivosti, recikliranja, zaštite životne sredine te čistijih reka i vazduha i u Srbiji privlače veliku pažnju. Važno je usvojiti da mi kao pojedinci možemo napraviti veliku razliku kada se ujedinimo u zajedničkom cilju. Velike korporacije i brendovi u tom slučaju treba da posluže kao primer i ohrabrenje za svakoga od nas.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.