Građevinski fakultet Univerziteta u Beogradu po prvi put će ove godine upisati generaciju budućih inženjera koji će studirati po novim studijskim programima sa tri godine za osnovne i dve godine za master akademske studije. Pored postojećih, uveden je i novi studijski program – Geoinformatika. Ovim izmenama, uz promene nastavnih planova, način studiranja dodatno se prilagođava studentima, ali i savremenim zahtevima tržišta rada.

– Novi programi omogućavaju studentima da već nakon trogodišnjih osnovnih studija počnu da rade. Drugima će povećati mobilnost, omogućiti prelaz sa građevinskih fakulteta iz Srbije i okruženja u Beograd, studijski boravak ili nastavak studija na nekom od prestižnih evropskih fakulteta koji koriste istu formu studija: tri godine za osnovne i dve za master studije. Zahvaljujući izuzetnoj potražnji za inženjerima građevinarstva, očekujemo da će ove godine sva mesta biti popunjena već u junskom upisnom roku – kaže dekan Kuzmanović.

Ove godine za upis na Građevinski fakultet predviđeno je 330 mesta na studijskom programu Građevinarstvo, 60 na Geodeziji i 30 na Geoinformatici. Od ovih 420 mesta, iz državnog budžeta školovanje će biti finansirano za ukupno 300 studenata.

Rangiranje za upis na Građevinski fakultet biće obavljeno na bazi uspeha iz srednje škole (40%) i rezultata sa prijemnog ispita iz matematike (60%), koji će biti organizovan na Građevinskom fakultetu u utorak, 29. juna u 15 sati. Prijavljivanje i podnošenje dokumentacije za polaganje prijemnog moguće je kompletno on-lajn. Sve informacije mogu se naći i na sajtu Fakulteta.

Građevinski fakultet priznaje i položen prijemni ispit iz matematike na ostalim tehničkim fakultetima Univerziteta u Beogradu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.