Jedini savremeni diskont u našoj zemlji, Lidl, dočekao je jutros u Subotici svoje prve potrošače u novoj prodavnici na adresi Beogradski put 115v. Nakon svečanog presecanja vrpce, tačno u 8 časova, Subotičani su dobili priliku da iskuse jedinstveno iskustvo kupovine u novoj Lidl prodavnici.

„Sa drugom Lidl prodavnicom u Subotici, korak smo bliže ka tome da svim Subotičanima i Vojvođanima pružimo brzu i jednostavnu kupovinu u njihovom okruženju. Od danas pa nadalje, potrošače će i u ovoj prodavnici dočekati tim ljubaznih kolega, od čega je čak oko 45 novozaposlenih“, izjavila je Jovana Majstorović, Korporativne komunikacije Lidl Srbija.

Prve potrošače u ovoj prodavnici dočekala je pažljivo odabrana ponuda sa više od 1.800 proizvoda i otvaračke cene sa popustima i do 36%, a celokupan asortiman koji se može naći na rafovima, prilagođen je potrebama i željama potrošača.

Kompanija Lidl Srbija je pripremila i posebno iznenađenje za novorođene bebe u Subotici  – „Bebinu čarobnu kutiju“.  U okviru projekta „Taši-taši“, koja se realizuje u saradnji sa kompanijom Apello, sve mame iz Subotice, čije se bebe rode nedelju dana od dana otvaranja Lidla, od 8. do 15. septembra, u porodilištu Opšte bolnice Subotica, dobiće kutiju visokokvalitetnih proizvoda za negu kože Lidl brendova „Cien“, „Lupilu“ i „Siempre“.

Dodatno, Lidl je pre samo nekoliko dana iznenadio svoje potrošače i uveo nove proizvode u svoju S ljubavlju, domaće liniju proizvoda isključivo domaćih dobavljača. Asortiman je obogaćen domaćom lenjom pitom sa jabukom, urnebes salatom, vojvođanskim golicama, kao i jajima iz slobodnog uzgoja i drugim, koji se sada mogu pronaći i u novoj prodavnici. Povodom osvežavanja ovog brenda, Lidl je odlučio da pomogne onima koji pomažu Srbiju, pa će  kupovinom bilo kog od 90 autentičnih proizvoda ovog Lidl brenda do 5. oktobra, Lidl donirati po 1 dinar Crvenom krstu Srbije i time obezbediti sredstva za pomoć ugroženim kategorijama društva.

Radno vreme drugog Lidla u Subotici je od 8 do 22 časa svakog dana u nedelji.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.