U Beogradu otvoren WORK SPACE ONE: “Svaki uspeh, kreće od jedne stolice…”

0
Foto: Aleksa Banovčanin

U samom poslovnom srcu prestonice u Milutina Milankovića 11g (Green Heart), otvoren je najprestižniji co-working prostor i kancelarije po meri – Work Space One, kakav do sada nismo videli u Beogradu.

Work Space One je nastao odgovarajući na sve veće potrebe i želje firmi da za svoju radnu svakodnevicu biraju, udoban, moderan i inspirativan ambijent, jer smo svesni, da je on mnogo više od mesta za rad – mesto za kreiranje, druženje, opuštanje, ali i zabavu.

Work Space One, osmišljen sa željom da bude dom, kako već renomiranim kompanijama, tako i onima koje započinju svoj biznis, opremljen je prema najvišim svetskim standardima, a nalazi se u okruženju najvećih i najbrže rastućih kompanija u regionu.

U okviru Work Space One, nalaze se 22 moderno dizajnirane kancelarije (2-10 radnih mesta), sa brzim wi-fi-jem,  prirodnim osvetljenem i kontrolisanim pristupom.

Ukoliko pak želite da radite u društvu, pored personalizovanih kancelarija, na raspolaganju vam je i naš inspirativni co-working prostor, opremljen najsavremenijim ergonomskim nameštajem.

Reprezentativna sala za sastanke na raspolaganju je, kako klijentima koji kod nas imaju kancelarije, tako i za iznajmljivanje onima kojima povremeno mogu zatrebati udobne i kompletno opremljene sale za sastanke (kapaciteta 4-20 ljudi) sa video conference opremom.

U svakom trenutku dana, korisicima je na raspolaganju opuštanje na otvorenom prostoru u našoj privatnoj bašti u okviru kompleksa ili okolnim kafeima koji izgledaju poput onih u najvibrantnijim gradovima Evrope.

Iako već nekoliko godina unazad personalizovani i co-working radni prostori beleže konstantan rast, kako u svetu, tako i u Srbiji, aktuelni trenutak i kriza izazvana korona virusom, možda dodatno diže vrednost i čini co-working i personalizovane kancelarije poželjnijim mestom za rad. 

Pitate se zašto? Evo nekoliko razloga:

1.     Fleksibilnost – kako prostora tako i perioda zakupa, koji vam omogućava da planirate svoje troškove unapred

2.     Zasićenost radom od kuće: Rad od kuće u vreme krize ima svojih prednosti, ali svesni smo da on neće moći večito da traje, a vremenom njegove prednosti, postaju mane (nedovoljan broj interakcija, prilika, razmena ideja sa sličnim biznisima, gubljenje radnog elana …). Koliko vas se zaista zasitilo rada od kuće, a kafei, lobiji hotela, restorani i drugi javni prostori koje često koristite za vaše poslovne susrete, više nisu tako bezbedni? Nakon velikih potresa, svima je potrebna promena i nov početak

3.     Ušteda resursa i zajednička ekonomija prostora: Zajednički radni prostori i personalizovane kancelarije sa sobom nose čitav niz funkcija i usluga, koje idu zajedno “sa vašom radnom stolicom” i o kojima ne treba da brinete. Work Space One poseduje recepciju sa stručnim osobljem koje prima vaše poruke, poštu i odgovara na pozive, zatim svakodnevno održavanje poslovnog prostora i njegova tehnička opremljenost.

4.     Zajednica je ključna za opstanak! Socijalna podrška i komunikacija sa sličnim biznisima i razmena iskustava u prevazilaženju krize je ključna za naš opstanak i zdravlje našeg biznisa. Ukoliko se osećate usamljeno ili izolovano, co-working prostori su upravo mesto gde možete naći način da proširite vaš biznis. Zajednički prostor pomaže da se ponovo povežemo jedni sa drugima, izgradimo mrežu saradnika i pružimo podršku jedni drugima.

5.     Reprezentativnost  prostora – Work Space One daje vašem biznisu reprezentativan izgled i bazu za stabilan i dugoročan razvoj

POSTAVI KOMENTAR

Unesite komentar
Unesite ime