Andrea Nućita, pobednik Abarth reli kupa 2019. godine sa vozilom Abarth 124 Rally, i mladi vozač iz Norveške, Denis Hauger, koji je pobedio na F4 šampionatu Italije 2019, koji je sponzorisao Abarth, su se takmičili u vozilima 695 70° Anniversario, za krunu „šampiona nad šampionima“.

Izazov je bio ujednačen, i dvojica specijalizovana vozača su išli su istovremeno na trkačkoj stazi i zemljanoj stazi, svaki sa prednošću vozeći na svom terenu.

Njihova dva stila vožnje imala su jasni kontrast. Trkačka staza zahteva preciznost, kontinuitet i sposobnost da se izvuče maksimum iz motora, na preciznoj zadatoj putanji. Zemljana staza zahteva sposobnost improvizacije, da se kontroliše proklizavanje i, uprkos teškoj površini staze, da se bude efikasniji u potrazi za boljim učinkom, koristeći veštine da se postigne stabilnost i prianjanje. Ipak, postojao je samo jedan cilj: da se bude brži od onog drugog.

Luka Napolitano (Luca Napolitano), šef brendova Fiat i Abarth za Evropu, Bliski istok i Afriku, je izjavio: „Mi želimo da završimo sezonu 2019. i da započnemo 2020. sa neobičnim izazovom. Andrea i Denis su dva različita vozača u smislu karakteristika vožnje, stila, iskustva. Jasno je da oni dolaze iz dve odvojene kategorije automobila, ali sa zajedničkim imeniteljem: Abarth u njihovim srcima. Smestili smo ih za volan novog modela 695 70° Anniversario, i rezultat je bio fantastičan“. Napolitano je nastavio: „Svi Abarth vozači i timovi, i na stazama i na relijima, su ključni za naša istraživanja i razvoj. U stvari, za nas, trkanje predstavlja stroga ispitivanja za tehnološka rešenja, koje mi nekad koristimo u serijskoj proizvodnji. U 2020. godini, naša posvećenost trkanju će se nastaviti i na stazi sa Formula 4 trkama u Italiji i Nemačkoj, i na relijima, na Evropskom reli šampionatu i Abarth reli kupu. Mi volimo da testiramo svoje sposobnosti i da se unapređujemo na dnevnoj bazi, baš kako je Karlo Abart (Carlo Abarth) učio“.

Dan je protekao u znaku spektakla za volanom zabavnog modela Abarth 695 70° Anniversario visokih performansi. Oba vozača su vozili krivinama staze u Romanji (Romagna) na spektakularan način, kočeći u zadnjem trenutku i proklizavajući tokom ubrzavanja. Automobil je dokazao da se može prilagoditi i akrobatskijem načinu vožnje Nućite i preciznijoj vožnji Haugera. Rezultat je bio nerešen. Na kraju dana, oba vozača su ponela titulu „Šampiona nad šampionima“.

Trkačka 2020.

Prijave su sada otvorene za drugi Abarth reli kup *, koji se održava istovremeno sa Abarth 124 relijem kao delom Evropskom reli šampionata ERC, sa ukupnim nagradnim fondom od 210.000 evra za šest prestižnih događaja u kalendaru FIA-ERC 2020. godine:

  • Reli Kanarskih ostrva (Španija), 7-9. maja, asfalt;
  • Reli Liepāja (Letonija), 29-31. maja, van staze;
  • Reli Poljske, 26-28. maja, van staze;
  • Reli Kapitale (Italija), 24-26. jula, asfalt;
  • Barum Czech Rally Zlín trka (Češka), 28-30. avgusta, asfalt;
  • Reli Mađarske, 6-8. novembra, asfalt.

Škorpion će takođe podržati privatne timove na stazi, sa inženjerima i tehničarima koji će snabdevati rezervne delove u pitu, uz pružanje Abarth Hospitality usluge. Da vidite sva pravila, kliknite ovde.

F4 sezona u Italiji počinje 17. maja u Monci (Monza) i uključuje sedam događaja sa po tri trke. F4 šampionat Nemačke počinje 26. aprila na stazi u Ošerslebenu (Oschersleben), takođe sa sedam planiranih događaja

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.