Ulažući u naprednu tehnologiju svojih televizora i sport, Hisense podiže svest o brendu i omogućava prenos utakmica na do sada neviđen način.

Kompanija Hisense postala je treći put zaredom globalni sponzor UEFA EURO 2024™ takmičenja, nakon što uspešno sponzorisala i FIFA Svetsko prvenstvo 2022™. Kompanija će, takođe, dobiti sponzorska prava za UEFA evropske kvalifikacije u sezoni 2023-24 i sezoni 2025-26, finale UEFA Lige nacija 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 i UEFA Futsal 2026 kao deo ugovora.

Gi-Loren Epstain, direktor marketinga UEFA asocijacije, smatra da je produženje partnerstva sa Hisense kompanijom izuzetno važna i strateška odluka obe strane.

Oduševljen sam što Hisense nastavlja svoju posvećenost evropskom fudbalu kao zvanični partner UEFA EURO 2024™, koji će biti treće uzastopno zajedničko takmičenje. Njihova tehnologija kontinuirano pomaže fudbalu da bude pristupačniji i uzbudljiviji navijačima širom sveta”, rekao je Epstain.

Sportski marketing je presudan element globalnog rasta Hisense kompanije i pomaže u izgradnji prepoznatljivosti brenda širom sveta. Tokom poslednjih pet godina svest o brendu na globalnom nivou je skoro udvostručena, pri čemu su sponzorstva i povezanost sa turnirima tome značajno doprineli – za čak 25 procentnih poena.

Fišer Ju, predsednik Hisense Group Holdings Co. Ltd., rekao je da kompanija uvek obezbeđuje beskompromisan kvalitet slike, posebno u domenu sportskih prenosa i sadržaja.

Hisense je u mogućnosti da se poveže sa potrošačima širom sveta kroz sportska sponzorstva, kao odličan način za izgradnju poverenja u naš brend. Da bi nastavio da gradi snažnu poziciju na globalnom nivou, Hisense će fanovima fudbala i sporta širom sveta pružiti dosad neuporediv doživljaj gledanja UEFA EURO 2024™ sa najsavremenijom tehnologijom kvaliteta slike“, zaključio je Ju.

Od laserskog TV-a koji štedi energiju, do inicijativa za zaštitu životne sredine širom sveta, Hisense je posvećen ulaganju u inovacije i proizvode koji su održiviji i još više ekološki.

Tokom godina, Hisense je kontinuirano težio da uspostavi stvarne veze sa korisnicima širom sveta, bez obzira na to gde žive ili koji jezik govore, kako bi bolje razumeli sve svoje potrošače, poboljšavajući kvalitet i doživljaj svakodnevnog života.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.