Toyota otkrila novi GR86

    0
    Toyota

    SVETSKA PREMIJERA NOVOG SPORTSKOG KUPEA

    • Veran fun-to-drive karakterističnom konceptu prethodnika
    • Male mase i niskog težišta, sa sjajnim odzivom i agilnošću
    • Treći model GR linije, pridružuje se GR Supri i GR Yarisu
    • Novi četvorocilindraš od 2,4 litra za bolje performanse

    Nestrpljivo očekivani, potpuno novi GR86 imao je svoj globalni debi na zajedničkoj online promociji TOYOTA GAZOO Racinga i Subaru Corporation.

    Novi Toyotin sportista kompletira GR portfelj, pridružujući se sjajno prihvaćenim modelima GR Supra i GR Yaris, kao treći globalni GR model.

    Novi GR86 nasleđuje ključne fun-to-drive karakteristike originalnog GT86, lansiranog 2012. godine i prodatog u više od 200.000 primeraka širom sveta. Očekuje se da će to biti najlakši kupe sa četiri sedišta u segmentu, zahvaljujući širokom spektru inicijativa za uštedu mase, poput upotrebe aluminijuma za krov i panele karoserije.

    Pokretan novim četvorocilindričnim “bokser” motorom lake konstrukcije, čija je radna zapremina povećana na 2,4 litra, performanse GR86 značajno su poboljšane u odnosu na prethodnika.

    Dimenzije novog GR86 gotovo su identične GT86, čime je omogućeno da novitet zadrži nisko težište kao bazu za unapređenja agilnosti. Torziona krutost takođe je uvećana za oko 50% u poređenju sa GT86, da bi se ostvarila još bolja upravljivost i kontrola vozila.

    Funkcionalne aerodinamičke komponente, kao što su prednji vazdušni kanali i bočni naglašeni paneli, između ostalog razvijeni su kroz učešće modela u auto-sportu, pomažući GR86 da dostigne najbolje upravljanje u klasi i stabilnost.

    Potpuno novi GR86 biće predstavljen i u Evropi. Više detalja biće poznato kasnije tokom godine.

    Preliminarna specifikacija (1)

    Dužina, širina, visina (mm)       4265 / 1775 / 1310 (2)

    Međuosovinsko rastojanje (mm)          2575

    Masa praznog vozila (kg)          1270

    Motor         četvorocilindrični „bokser“, DOHC, Toyota D-4S direct fuel injection i port injection sistem

    Zapremina (ccm)            2387

    Koncepcija           motor napred, pogon nazad

    Oslanjanje           napred MacPherson, nazad dvostruka poprečna ramena

    Kočnice    ventilirajući diskovi, napred i nazad

    Pneumatici          215/40 R18

    1. Evropske specifikacije podležu homologaciji i biće potvrđene prilikom zvaničnog lansiranja
    2. Uključujući krovnu antenu, visina bez antene je 1280 mm