Za sve korporativne aktere 2020. godina ostaće zapamćena kao godina u kojoj je trebalo savladati mnoge izazove, a ipak ostati dosledan u svim aspektima poslovanja. Uz povećanu brigu o zaposlenima i korisnicima, Telekom Srbija je uspešno prilagodio svoje aktivnosti novim okolnostima. Kompanija je ponovo proglašena za operatora sa najboljom mrežom u Srbiji, a dobre veze, osim u oblasti telekomunikacija, tradicionalno je nastavila da neguje i kroz ulaganja u zajednicu.

Kao društveno odgovorna kompanija, Telekom Srbija je još u početnoj fazi borbe protiv koronavirusa podržao nastojanja zdravstvenih institucija da efikasno odgovore na epidemiju. Obezbeđena je donacija od 20 miliona dinara za nabavku medicinske i druge potrebne opreme, koja je u saradnji sa Ministarstvom zdravlja srazmerno raspoređena u četiri referentne zdravstvene ustanove na teritoriji Srbije. Prihvatilištu za decu Beograda, kao ustanovi socijalne zaštite koja pruža podršku najosetljivijoj grupi mladih, kompanija je donirala sredstva za postavljanje tunela za dezinfekciju ispred ulaza u objekat.

Zaposleni Telekoma Srbija i Supernove, u koordinaciji sa lokalnim civilnim službama, volonterski su pomagali ugroženim sugrađanima, a kroz kampanju „Pomozimo im da ostanu kod kuće“, koju je kompanija realizovala sa Supernovom i agencijom Red Communication, skrenuta je pažnja da je potrebno pomoći najstarijim sugrađanima kojima je savetovano da ostanu u svojim domovima. Telekom Srbija i Supernova su sugrađanima starijim od 65 godina omogućili i nesmetano korišćenje svih usluga tokom trajanja vanrednog stanja i ukoliko ne izmire svoje račune.

Kompanija je zajedno sa Kancelarijom za IT i eUpravu Vlade Srbije, neprofitnom inicijativom „Digitalna Srbija“ i druga dva operatora, maturantima osnovnih škola obezbedila donaciju mobilnih uređaja i SIM kartica za onlajn testiranje polaganja mature, kao i 5 GB interneta mesečno za mobilne uređaje za učenike iz društveno osetljivih porodica. Istovremeno, omogućen je i besplatan pristup internet platformama za učenje na daljinu i platformama neophodnim za informisanje i rad od kuće. Otključavanjem velikog broja dodatnih kanala na platformama mts televizije, uz omogućavanje fleksibilnijeg korišćenja mobilnog interneta, Telekom Srbija je nastojao da građanima olakša period izolacije tokom vanrednog stanja.

Pored aktivnosti koje su bile usmerene na prevenciju i pomoć u savladavanju epidemije, Telekom Srbija nastavio je i aktivnosti u okviru svojih dugoročnih projekata. Krovni program u oblasti obrazovanja i podrške preduzetništvu „Pokrećemo pokretače“, realizovan je kroz četvrti ciklus projekta „Stvaramo znanje“ u okviru kojeg su građani glasanjem na internetu izabrali još 20 škola kojima je Telekom Srbija donirao informatičke kabinete.

Na taj način, moderna informatička oprema do sada je stigla u 80 osnovnih škola u Srbiji. U okviru istog programa, uz pokretanje jubilarnog, 10. „mts app konkursa“ koji okuplja talentovane srednjoškolce u kreiranju aplikacija za mobilne uređaje, nastavljen je i projekat „mts startap ubrzanje“ kao podrška razvoju tehnološkog preduzetništva. U saradnji sa dugogodišnjim partnerom, kompanijom Strawberry Energy, Telekom Srbija je donirao pametnu klupu Centru za stručno usavršavanje u obrazovanju u Leskovcu.

Čvrsta veza sa zajednicom, i u specifičnoj 2020. godini, bila je pokretačka snaga Telekoma Srbija, koji je i kroz tekuće projekte u oblastima zdravstva, socijalne zaštite, ekologije, obrazovanja, nauke i kulture, pokazao solidarnost i duh zajedništva. Za uspešno povezivanje sa zajednicom i predanost u pokretanju inicijativa za sprovođenje akcija za sprečavanje širenja virusa, kompaniji je povodom obeležavanja Nacionalnog dana davanja dodeljena Povelja za izuzetan doprinos tokom pandemije izazvane virusom Covid-19, kao i Povelja za izuzetan doprinos akciji „Srbija bez barijera“ i razvoj dobročinstva i filantropije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.