Projekat „Zasadi drvo“ dobio je svetsko priznanje u okviru Global Media Awards u kategoriji Angažovanje zajednice. Pokretači akcije, Adria Media Group i dm drogerie markt, i institucionalni partneri saglasni su da ovo priznanje pripada građanima Srbije koji su se uključili i omogućili da se ispiše istorija sadnjom više od 51.000 stabala u jednom danu.

Za naredni period postavljen je novi cilj: sadnja na 100 lokacija. Povodom lansiranja ZASADI DRVO 2020, organizovano je gostovanje predstavnika organizatora i institucionalnih partnera projekta u emisiji Puls Srbije na Kurir televiziji danas od 17 časova. O značaju ove akcije, ali i o potrebama i planovima za očuvanje  prirode i prelazak na zelenu ekonomiju govoriće Branislav Nedimović, ministar poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede, Igor Žeželj predsednik Adria Media Group, Predrag Petrović, član Uprave dm Srbija i dm Severna Makedonija, predstavnici Srbijašuma, Vojvodinašume, Šumarskog fakulteta i drugi.

Ministar Branislav Nedimović od prvog dana podržava akciju Zasadi drvo. Kako kaže, šume jesu naša pluća, ali uz to, one apsorbuju gasove, filtriraju vodu, sprečavaju klizišta i erozije, smanjuju buku i ublažavaju klimatske promene sa kojima smo sve više suočeni. „Društvu tek predstoji ozbiljnije bavljenje ovom temom jer se, iz različitih razloga, njome nismo dovoljno bavili do sada“, zaključio je ministar.

Igor Žeželj ističe da će Adria Media Group nastaviti i dalje da kroz svoja izdanja informiše i edukuje, da pokreće incijative i organizuje akcije, i da je ključ uspeha u zajedništvu: “Priznanje koje smo dobili potvrđuje da smo na dobrom putu, ali da bi ostvarili značajnije promene, predstoji nam ogroman rad, a uslov je kontinuitet. Zato smo se opredelili da postavljamo pojedinačne ciljeve kojima stremimo, a koji će dugoročno dovesti do željenog rezultata.“

Predrag Petrović iz dm-a izjavio je da je njihov glavni motiv svest o tome kakav svet treba da ostavimo budućim generacijama. „Sada je, više nego ikada, bitno da ne zanemarimo ono što je važno, a to su solidarnost, zajedništvo i odgovornost prema prirodi i svetu u kome živimo. Mi u dm-u razmišljamo dugoročno, razmišljamo ekološki i održivo, i zato sam posebno ponosan na projekat koji sve te vrednosti objedinjuje. Ponosni smo na konkretne rezultate, ali smo još više ponosni na  ujedinjenost svih nas oko istog cilja,“ zaključio je Petrović.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.