Većina milenijalaca kao svoje idealno zanimanje navodi web developer, digitalni marketing, web design. Od svih navedenih zanimanja, digitalni marketing ipak prednjači što ne bi trebalo da čudi, imajući u vidu da govorimo o industriji koja godinama unazad predstavlja jednu od retkih sa dvocifrenim rastom, kako u svetu, tako i u našoj zemlji. Ipak, za veći deo zanimanja iz ove sfere još uvek ne postoji formalno obrazovanje, iako se na tome ubrzano radi.

Paralelno sa razvojem tehnologija i interneta, razvijao se i digitalni marketing kao industrija. Edukacije iz sfere digitalnog marketinga mahom drže bolje edukovani pojedinci koji su svoja osnovna znanja sticali samoinicijativno, uz mnogo prakse po marketinškim agencijama i različitim kompanijama. Nasuprot tome, potražnja za specijalizovanim stručnim kadrom nikada nije bila veća,  s obzirom da je poznavanje digitalnog marketinga postalo obavezno za sve pozicije u marketingu i menadžmentu.

Pitanje se postavlja kako se odlučiti za pravac razvoja u ovoj oblasti kada na tržištu postoji nebrojeno mnogo kurseva, škola i sertifikata. Odgovor na to je da se pri odabiru kursa vodi računa o relevantnosti institucija koje stoje iza njih. Kada govorimo o digitalnom marketingu, govorimo o IAB Serbia.

Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe u Srbiji je 2011. godine sa radom počelo udruženje IAB Serbia (Interactive Advertising Bureau) čija je osnovna aktivnost pružanje podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga. Upravo ovo udruženje u našu zemlju donelo je međunarodno priznat program standardizacije i sertifikacije stručnosti u oblasti digitalnog marketinga – DIMAQ (Digital Marketing Qualification). Ovaj program odobren je od strane IAB Europe i propisuje nivo znanja i kompetentnosti koji se zahtevaju od stučnjaka za digitalni marketing. Srbija je zahvaljujući IAB-u jedna od prvih zemalja u Evropi koja je uvela DIMAQ kao merilo nivoa stručnosti pojedinaca.

Dimaq sertifikacija omogućava aktuelnim i budućim profesionalcima da potvrde i unaprede svoje digitalne  kompetencije, pojednostave komunikaciju između oglašivača, medija i agencija, pomaže poslodavcima u proceni nivoa znanja i veština svojih zaposlenih, istovremeno delujući i kao bitan element prilikom zapošljavanje kadrova.

Sam program obuke sastoji se od 12 modula. Tokom 42 časa obuke bićete u prilici da savladate osnove digitalnog marketinga, strategije i planiranje, display advertajzing, Search Engine Marketing, video oglašavanje, društvene mreže i content marketing, mobilni marketing, Programmatic advertajzing, Email marketing, E-Commerce, internet analitiku, kao i zakonsku i pravnu regulativu na internetu.

Dimaq edukaciju sprovode sertifikovani treneri, istaknuti domaći stručnjaci u oblasti digitalnog marketinga i oglašavanja, koji kroz interaktivna i kreativna predavanja, polaznicima prenose svoje dugogodišnje iskustvo i znanje.

Bez obzira na prethodno radno iskustvo, ova edukacija će vas pripremiti za uspešno poslovanje u oblasti digitalnog marketinga, a DIMAQ sertifikat, koji ćete nakon edukacije moći da steknete, svedočiće o vašim praktičnim znanjima iz jednog od najtraženijih zanimanja današnjice.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.