Superboul, njegovo 56. izdanje, i pobedu Remsa od 23-20 nad Bengalsima u Los Anđelesu, gledalo je prosečno 112,3 miliona gledalaca u Sjedinjenim Državama, što je povećanje od 14 odsto u odnosu na prošlogodišnju utakmicu, navodi NBC. To je najbolji rejting Superboula još od 2017, kada je okršaj Patriotsa – Falkonsa privukao prosečno 113 miliona, piše Atletik.

Više od 101 miliona Amerikanaca je gledalo Superboul na NBC-u i Telemundu uživo, prema preliminarnim ocenama Nilsena. Ali, ukoliko se u računicu ukalkulišu sve platforme NBC-a, uključujući strimng servis Pikok, Remse i Bengalse gledalo je tačno 112,3 miliona gledalaca. Ujedno je ove godine Telemundo prvi put mogao da emituje utakmicu, čime je postala prva mreža za emitovanje na španskom jeziku koja je emitovala Superboul.

Tesna utakmica i dobar half-tajm šou verovatno su pomogli da se broj gledalaca poveća, uz niz napetih utakmica koje su prethodile u plej-ofu. Dr. Dre, Eminem, Snup Dog i ostali izvođači u poluvremenu privukli su u proseku više od 103 miliona gledalaca, što je za šest miliona više u odnosu na prethodni šou na poluvremenu (96,7 miliona).

Takođe, prosečna gledanost regularnog dela lige u nedavno okončanoj sezoni bila je veća za 10 odsto u odnosu na 2020, što je najviši prosek sezone u NFL-u još od 2015. Podsetimo, Superboul iz 2015. gledalo je 114,4 miliona gledalaca, što je ujedno i rekordna gledanost jednog nadmetanja za Lombardijev trofej.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.