Kompanija Kaspersky objavila je Premium verziju SubsCrab-a, mobilne aplikacije koja pomaže korisnicima da prate svoje pretplate i kontrolišu rasporede plaćanja. SubsCrab olakšava praćenje pretplata, tako da budu transparentne i isplative za korisnike. Aplikacija je dostupna na iOS-u i Android platformama, a nudi više od 4.000 pretplatničkih usluga i 11.000 tarifnih planova.

Model pretplate je praktičan i transparentan alat za monetizaciju digitalnih usluga koje su postale veoma popularne poslednjih godina. Prema Izveštaju o globalnom tržištu pretplata e-trgovine, ovaj segment je porastao sa 119,4 milijardi u 2022, na 196,35 milijardi dolara u 2023 sa kombinovanom stopom rasta (CAGR) od 64,4 odsto. Pored toga, Anketa o trendovima u digitalnim medijima, koju je uradila kompanija Deloitte, otkrila je da svaki peti stanovnik planete ima više od 10 mesečnih pretplata, odnosno na pretplate troši preko 100 američkih dolara mesečno.

Kaspersky Product Studio – poslovno odeljenje kompanije koje se bavi razvojem i validacijom inovativnih partnerstava i proizvoda, razvilo je aplikaciju SubsCrab. Za razliku od drugih aplikacija za praćenje pretplata – SubsCrab nema nikakva ograničenja u broju pretplata koje korisnici mogu da dodaju.

Aplikacija ima besplatnu i premijum verziju. Besplatna verzija uključuje osnovno praćenje pretplata što omogućava korisniku da nadgleda, doda sve aktivne pretplate, kao i da prati kalendar budućih troškova. Dostupna su i push obaveštenja o predstojećim troškovima, alternativne usluge i korisne informacije o pretplatama koje korisnike mogu da zanimaju.

Premium verzija ima mnogo širu funkcionalnost, sa brojnim dodatnim alatima. Posebno je praktična opcija email scan koja eliminiše neophodnost ručnog unosa svake aktivne pretplate. Umesto toga, aplikacija jednostavno skenira izabrano poštansko sanduče, automatski pronalazi i dodaje aktivne pretplate korisnika.

Pored toga, korisnik može raspodeliti naloge u posebne kategorije. Na primer, moguće je odvojiti pretplate vezane za posao od ličnih pretplata, kao što su video igre ili usluge strimovanja.

„Većina digitalnih usluga, programa i aplikacija danas funkcioniše po pretplatničkom modelu. Takav pristup je prilagođen korisniku i lak je za razumevanje. Međutim, vremenom korisnici akumuliraju previše pretplata, što otežava njihovo praćenje i potencijalno može da bude veoma skupo. Zato smo dizajnirali SubsCrab, da objedini sve aktivne pretplate korisnika na jednom mestu, što im pruža mogućnost da prate važan deo svog života, koji bi inače bilo teško pratiti“, prokomentarisao je Kiril Yurkin, osnivač SubsCrab-a.

Više informacija o SubsCrab aplikaciji možete pronaći ovde.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.