STOP SHOP Borča slavi drugi rođendan: Uključite se u onlajn takmičenje za šansu da osvojite vredne nagrade

    0

    Austrijska kompanija IMMOFINANZ, vodeći investitor u oblasti komercijalnih nekretnina na tržištu Centralne i Istočne Evrope, od 25. do 30. maja obeležava drugi rođendan svog STOP SHOP ritejl parka u Borči, koji je dostigao 100 odsto popunjenosti kapaciteta. Povodom druge godine poslovanja u Beogradu, ritejl park će nagraditi najkreativnije učesnike onlajn takmičenja vrednim poklonima.

    U skladu sa trenutnom situacijom izazvanom pandemijom, STOP SHOP Borča obeležava svoju godišnjicu onlajn aktivnostima. Posetioci su pozvani da učestvuju u rođendanskom Fejsbuk onlajn konkursuOživi STOP SHOP maskotu“, koji traje do 23. maja. Oni treba da nacrtaju ili naslikaju STOP SHOP maskotu, daju joj ime i smisle kratku priču o njoj. Najkreativnijeg autora, po izboru žirija koji predvodi poznati muzičar Inspektor Blaža, STOP SHOP će obradovati vrednim poklonomvaučerom vrednim 500 evra.

    Drugo takmičenje se odvija na Instagramutrka za najbolju STOP SHOP rođendansku čestitku! Za tri najkreativnije želje biće dodeljeni posebni poklon kuponi u iznosu od 5000 dinara. Takmičenje traje do 24. maja. Ovo su odlični razlozi da upotpunite rođendansku atmosferu u Borči, gde će biti i odličnih popusta na artikle iz široke ponude brendova.

    Sprovodeći sve bezbednosne mere, STOP SHOP ostaje sigurno mesto za kupovinu, a to je i zvanično potvrdio Centar za bezbednu kupovinu (SSC), nezavisna kompanija iz Švedske, koja procenjuje sigurnost šoping centara i ritejl parkova širom sveta. Nedavno dobijeni sertifikat o usaglašenosti sa COVID-19 sigurnosnim merama potvrđuje da STOP SHOP ritejl parkovi u Srbiji posluju u skladu sa internacionalnim bezbednosnim standardima. IMMOFINANZ u Srbiji takođe s ponosom može da istakne da se posećenost STOP SHOP-ova brzo vratila na nivo pre krize.

    STOP SHOP ritejl parkovi u Srbiji, sa atraktivnim miksom zakupaca, nastavljaju da stvaraju optimalnu atmosferu za porodice koje obraćaju pažnju na cenu i nude široku paletu proizvoda po povoljnim cenama u odnosu na kvalitet. IMMOFINANZ je u Srbiju došao 2015. godine, kada je početna investicija kompanije iznosila 60 miliona evra. Do akvizicije 14. STOP SHOP-a u Srbiji, ulaganja su porasla na približno 150 miliona evra.