Kada je shopping u pitanju, ljudi se generalno dele u dve, po svemu različite, skupine. Sa jedne strane tu su oni koji kupuju determinisano, te bez mnogo razgledanja brzinski odnesu na kasu ono po šta su došli. Drugi karakter kupaca uživa u obilju i izboru, bistreći rafove pomno i predano. S vremenom, veliki brendovi su shvatili važnost razumevanja svake demografije, pa su svoje objekte organizovali u skladu sa jednim ili drugim principom.

Međutim, ShoeZen je prvi koncept koji spaja najbolje od oba shopping iskustva – tu možete na brzinu uskočiti po novi par robustnih patika za šetnju američkog casual stila ili „meditirati“ nad mnoštvom trendovskih modela tek pristiglih iz Italije. Za početak, ono što uvezuje potpuno različite publike je impresivan enterijer: iza eksperimentalno koncipiranog prostora futurističkog dekora prodavnica u šoping centrima Galerija i Promenada stoji poznati milanski arhitekta Francesco Cassetta.

Cassetta je poznat po žaru i inspiraciji sa kojim kombinuje neočekivane teksture i boje koje vode oko posetioca kroz prostor, ali i po tome kakvu ulogu za njega ima majstorski postavljeno osvetljenje koje pruža jedinstveni obrt u minimalizmu enterijera i skreće pažnju na must have modele.

S obzirom na to da je ShoeZen zamišljena kao svojevrsni komjuniti ljubitelja obuće, logično je da od starta objedinjuje neke od najpoznatijih i najtraženijih modnih brendova danas. Raznolikost portfolija nudi neograničene mogućnosti kreiranja i izražavanja stila: tu su Diesel, Replay, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, BOSS, Hugo, Premiata, Guess, Liu Jo, Steve Madden, Paciotti 4US, Timberland, Camper, Colmar, Hunter, North Sails, Moon Boot, Ugg, Inuikii, Saucony, New Balance i Puma.

Slobodno se može reći da ShoeZen nastavlja višedecenijsku uspešnu praksu Fashion Companyja da ponudi novu ideju prodajne koncepcije, koja je počela sa najuspešnijim regionalnim multibrandom Fashion&Friends ali se sad nastavlja fokusom na segment modne industrije za kojim interesovanje raste iz godine u godinu: obuću.

I za kraj, ali ne i najmanje važan, tu je overview trendova za jesenju sezonu: očekujte da je inspiracija neformalnim, atletskim i avanturističkim stilom našla svoju bazu u retro formama sa solidnim đonovima od kuvane gume i antilop koži obrađenoj kao što su to činile stare zanatlije, i koloritu koji evocira prostranstva Sedone i Mojave pustinje. Vredi pomenuti da je kod brendova prisutnih u ShoeZen ponudi primetno rastuće usmerenje ka održivijim i etičkijim proizvodnim procesima. I to je još jedna lepota prodavnice sa ovakvim, neuporedivim izborom: u ShoeZenu će se radovati što tražite samo najbolje za sebe.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.