Societe Generale Srbija je digitalizovala kartice: Plaćajte telefonom u svakoj prilici

    0
    Jelena Ristić, Mastercard i Vuk Kosovac, Societe Generale Srbija

    Societe Generale Srbija lansirala je mCard – uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu, gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice. Savremen i inovativan način plaćanja dostupan je svim klijentima Societe Generale banke, koji imaju aktivne Mastercard platne kartice, i deo je već postojeće m-banking aplikacije.

    Način plaćanja je jednostavan poput korišćenja beskontaktne platne kartice: u okviru mCard sekcije u mobilnoj aplikaciji pokrene se opcija plaćanja, unese PIN za mobilnu aplikaciju, a zatim prisloni telefon na POS terminal.

    mCard usluga koristi savremenu MDES (Mastercard Digital Enablement Service) platformu kompanije Mastercard sa najnaprednijom platnom tehnologijom- EMV čip, tokenizaciju i enkripciju kako bi se osigurala bezbednost korisnika kartice. Token je niz brojeva koji mobilni uređaj koristi umesto broja kartice odštampanog na plastičnoj kartici –  ovo znači da se sam broj kartice nikada ne pokazuje, ne čuva ili deli sa bilo kime, što garantuje veću sigurnost za korisnike. Zahvaljujući tokenizaciji, u slučaju gubitka mobilnog telefona, korisnik poništava samo token, a ne i celu karticu. čime se putem procesa tokenizacije postiže maksimalna bezbednost korišćenja. Postoje dodatni nivoi zaštite koji osiguravaju da račun bude zadužen samo jednom ukoliko slučajno prislonite karticu dva puta.

    Nema dodatnih troškova prilikom plaćanja putem mCard usluge, a u sklopu m-banking aplikacije možete da je koristite na čak tri svoja Android uređaja koji imaju opciju NFC povezivanja i operativni sistem KitKat 4.4. ili noviji.

    Plaćanje je moguće i bez internet konekcije, ali maksimalno 10 puta, nakon čega bi trebalo ponovo povezati se na mrežu kako bi nova transakcija bila nastavljena.

    Digitalizacijom platne kartice Societe Generale Srbija nastavlja da svojim klijentima omogućava da što više bankarskih usluga mogu da obave putem svog mobilnog telefona. Dosadašnji rezultati, a to je da se za poslednjih godinu dana broj klijenata koji plaćaju putem m-bankinga povećao za 62% i da su se ti iznosi uvećali za čak 80%, govore u prilog tome da je sve više klijenata koji za dnevno bankarstvo više ne dolaze u ekspoziture jer banka je u njihovim rukama.